Hop til indhold
Ham den liderlige

Hjælp til SD profil

Recommended Posts

Hej folks,

Jeg har haft en ikke aktiv SD profil længe, men inde for det seneste stykke tid har jeg tænkt at nu kunne jeg godt tænke mig at prøve det ordentligt af.

Der er to ting jeg er lidt i tvivl om i forhold til min profil:

  • Hvordan lave man en god SD profiltekst? 
  • Hvor stor er den gruppe af profiler som er dagligt aktive?

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Det kommer an på hvad du søger. Man kan skrive det man søger.

2. Du kan anvende søgefeltet for at se hvor mange der har været online indenfor et døgn i et specifikt område. 

I det hele taget er antallet af SB'er faldet dragtisk i de seneste tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
  • Skriv kort om hvad du søger samt lidt om dig selv og hvad du søger (det skal ikke være en halv roman)
  • Det kan være ret svingende i perioder, men antallet er nok ikke hvad det har været (man kan dog stadig få gode oplevelser ;))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
EksilKøbenhavner skrev, for 1 time siden:

1. Sød, sjov og ærlig

2. Hvor i landet er nok en god detalje at have mæ 

Det er dog mit indtryk at tonen bliver mere og mere professionel derinde :)

Dit indtryk, så du er ikke selv på sugardaters.dk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
EksilKøbenhavner skrev, for 8 minutter siden:

Ikke længere nej det er snart 2 pr siden, fik en bette kæreste, faktisk via sugardaters, indtryk baseret på læsning herinde.

De fleste af dem der kommenterer på sd tråde er ikke selv derinde, og har aldrig været der - er mit indtryk :-)

Der er sikkert et lille antal GB derinde, og nogle udenlandske svindlere, men bliver de anmeldt, så bliver de slettet :-)

har man der imod lidt tålmodig, og nyder "jagten" på den babe man har udset sig, så er det sjovt, og frækt når det lykkes..

Det kan da godt være man nogle uger skal skrive 20 breve, og ugen efter 3 breve før det lykkes..

Men, det er da charmen ved at være på sd. - eller kan man jo holde sig til annoncelight.dk og lign sider, hvor der er 100% garanti på gevinst..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham den liderlige skrev, for 2 timer siden:

Hej folks,

Jeg har haft en ikke aktiv SD profil længe, men inde for det seneste stykke tid har jeg tænkt at nu kunne jeg godt tænke mig at prøve det ordentligt af.

Der er to ting jeg er lidt i tvivl om i forhold til min profil:

  • Hvordan lave man en god SD profiltekst? 
  • Hvor stor er den gruppe af profiler som er dagligt aktive?

Min erfaring er, at det for 90 pct.'s af babes'ne handler og billeder og beløb. Og held i forhold til, om babes'ne når at åbne netop dit brev. Tror ikke, min erfaring, der er mange, der læser profiler. Mange jeg har skrevet med spørger om ting, der står skrevet i min tekst. Piger går meget op i ansigter. Så brug dine billeder på det. Og held og lykke. Det kræver en god portion tålmodighed og en del held at få en rigtig sugarbabe-oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...