Hop til indhold
Slowhead

Første, eneste og sidste anmeldelse af Milfgfe

Recommended Posts

Jeg har i dag gjort noget, jeg aldrig skulle have gjort.

De som har læst mine anmeldelser før, vil vide, at jeg foretrækker unge, lækre, smukke og slanke modeller. Jeg har bl.a. haft æren af Amy her i Århus, Viktoria, Kristina og Aimee i Viby. Det er virkelig flotte og lækre piger der leverer på et højt niveau (Det er selvfølgelig subjektivt) 

Jeg oprettede for et stykke tid siden en efterlysning på en pige, der ville give mig en wellnessoplevelse. Der var ikke umiddelbart nogen der havde lyst til at give langstrakte blowjob. Men efter et lille stykke tid fik jeg en henvendelse fra en dame der kalder sig milfgfe herinde. Hun ville meget gerne give mig en total oplevelse, men som hun sagde - jeg er 50 år, jeg er ikke åleslank, men jeg vil meget gerne give dig en omgang superfransk.

I første omgang var jeg lidt loren ved det, da hun på ingen måde fysisk var, hvad jeg ønskede (og havde skrevet i min efterlysning) men hun lød faktisk sød og rar, så efter en del korrespondance frem og tilbage herinde, blev jeg overtalt af min egen liderlighed efter en wellnessoplevelse. Det udmøntede så i en aftale i dag. 

Det var let at finde, men svært at finde parkeringsplads. Det viste sig efterfølgende, at den plads jeg fandt, lå lige uden for hendes opgang. Der blev nemlig ikke givet eksakt adresse, før man ankom og skrev, at man nu havde parkeret bilen.

Jeg ringede på porttelefonen og blev lås ind med det samme. Døren stod åben oppe på anden sal, og ind gik jeg.

Her mødte jeg et syn jeg ikke plejer at møde når jeg er på damebesøg. Milfgfe er ikke ung og hun er heller ikke slank (men absolut heller ikke tyk) Jeg gav hende en flaske rødvin sammen med ordene - så er der noget til at skylle ned med bagefter. Det fremkaldte dog et smil.

Pengene blev overdraget, jeg smed tøjet, hun lagde sig oven på mig og så gik hun ellers bare igang med blowjob. Det var simpelthen så klamt som min pik blev indsovset i spyt og savl. Hun spyttede endog på sine hænder og smurte det rundt på min helt nyebarberede boller...ja, næsten helt ned til mit jomfrustramme numsehul.

Og hvorfor fortryder jeg så, og hvorfor kommer der ikke flere anmeldelser af milfgfe. Jo, det er der en rigtig god grund til.

Jeg fortryder, fordi hun har ødelagt mit syn på skønne slanke piger. Milfgfe kunne noget de ikke kunne. Hun var nærværende og rolig med masser af tid. Hun gav det absolut bedste blowjob, jeg til dato har fået. Det var vådt, det var afvekslende, det var pirrened, det var intenst...det var møglækkert og frækt. Jeg har nu fundet den dame, der fremadrettet skal forkæle mig - for det er hun fame dygtig til.

Grundet til at der ikke kommer flere anmeldelser herfra - hende vil jeg helst ikke have bliver booket alt for meget.

Har hun min anbefaling...ja, satme ja. Hun giver alle de unge slanke modeller tørt på. Kæft hvor en fed oplevelse. Tak for det Milfgfe. Jeg skulle aldrig have besøgt hende, for hun ødelagde min tese om, at jo yngre jo bedre (til en grænse)

Hun findes herinde, men annoncere ikke og det foregik i Århus

Slowhead

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowhead skrev, for 14 minutter siden:

Har hun min anbefaling...ja, satme ja. Hun giver alle de unge slanke modeller tørt på. Kæft hvor en fed oplevelse. Tak for det Milfgfe.

Tak for at dele :) - og godt skrevet.

Lyder som en fræk og dejlig oplevelse. God vind til jer begge fremover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 5 minutter siden:

Uden link er det ubrugeligt og burde flyttes til hyggesnakke. 

Rimelig egoistisk skriv, men god fornøjelse fremover. 

ironisk håber jeg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja godt skrevet men kom dog til at tænke: Hendes alder er vel kun et issue hvis man ser sådan på det eller vi er ude i en 20-30 års forskel ( som i nogens øjne kan være langt over stregen ). Nu ved jeg dog ikke hvor mange sommere du har oplevet indtil vidre så tag min udtalelse med et gram salt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 9 minutter siden:

Uden link er det ubrugeligt og burde flyttes til hyggesnakke. 

Rimelig egoistisk skriv, men god fornøjelse fremover. 

Slowhead skrev, 1 time siden:

Hun findes herinde, men annoncere ikke og det foregik i Århus

Så er det jo lidt svært at sætte et link på.

Super anmeldelse, da du var meget inde på hvad de ting hun gjorde satte gang i hos dig.

Er selv ret tændt på @Milf GFE, og vi har da skrevet lidt sammen herinde, men storebælt er lidt i vejen for hvad der kunne opstå af sjov.

Jeg håber i får flere lykkelige stunder sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fået en del beskeder i min indbakke. I stedet for at svare hver enkelt, vil jeg prøve at hjælpe her.

jeg har lovet hende, at hendes bopæl ikke bliver nævnt herinde, men kun oplyse at det er i Århus c. Der er også flere, der spørger om prisen. Det var noget bestemt, jeg efterlyste, så jeg kan ikke give jer en pris på de forskellige ting, hun tilbyder. Hun har øvrigt heller ikke et menukort, så jeg tror, prisen svinger, alt efter hvad man ønsker - så der bliver man nødt til at kontakte hende.

flere har også efterspurgt hendes udseende. Hun er ca. 50 år. der er lidt på sidebenene, så hvis det er en åleslank kvinde man søger, så er det nok ikke hende. Hun har pænt store bryster (der kan lide at blive pirreret) hun er heller ikke specielt høj, måske omkring 165 cm - hvad ved jeg.  Så alt i alt minder hun jo i stor udstrækning om mig selv. Jeg er dog lidt højere og har kun en lille B-skål i manboobs.

...men det vigtigste er dog, at hun er skide sød, nærværende, imødekommende og giver en udsøgt betjening. Hvis man gerne vil have en mere detaljeret beskrivelse af sted og pris, kan jeg anbefale at kontakte hende herinde. Hun hedder som sagt milfgfe.

Slowhead

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...