Hop til indhold
FKK4Ever

Tulip Massage Bangkok

Recommended Posts

Velankommet til Bangkok var det i går tid at høste nogle pige erfaringer.

Jeg havde i noget tid kigget lidt på Eden Club på Sukhumvit Soi 7. Uanset at det er 2 forskellige koncepter de fører, var der mange i diverse forum på nettet der anbefalede at gå til Tulip Masage istedet for Eden, så det gjorde jeg da.

Tulip Massage ligger på Sukhumvit lige under trappen til Thonglor BTS station, så det er let at finde. Indenfor blev jeg præsenteret for 6 piger der sad bag en afskærmning. Som skrevet på flere forum, er det ikke just Bangkoks flotteste piger, de fleste lignede omkring de 40 år, på nær en, hende skønnede jeg til midt i tyverne og væsentligt kønnere end de andre så hende valgte jeg.

Systemt på Tulip er, at man betaler for massage - i mit tilfælde 800 bath for 90 minutter. Alt derudover aftales og afregnes direkte med pigen.

Ying, som pigen hed, ville have 1500 for de ekstra ydelser og det omfattede "Everything" som hun sagde.

Uden at komme for meget i detaljer, kan jeg kun sige, at ALT var med i prisen.

"Sex or massage first?" smilede hun - "Sex please" var det eneste jeg kunne fremstamme og så startede det med det fedeste blow i bruseren. "Oh its big" sagde hun og proppede den så langt ned i halsen at kuglerne blev klemt af hagen :shock: og så gik det ellers med knep i alle stillinger i alle huller på nær øre og næse.

Efter 3. pop måtte jeg melde pas og så kunne der lige blive til en gang lækker massage af de efterhånden ømme muskler. Under massagen kom vi til at snakke alder - jeg havde jo skudt hende til midt i tyverne, men hun påstod, at hun var 34! havde det været på det hjemlige marked, havde hun helt sikkert gået for at være 21 - jeg har set piger der ser væsentligt ældre ud end hende men som har påstået at være 21.

De 90 minutter blev til lidt over 2 timer på mit ur.

Tulip ser lidt slidt ud, værelserne er små og pigerne generelt ikke de smukeste men servicen... Langt Langt over forventning. Prisen på ialt 2300 bath (ca 450 kr) er måske lidt høj efter thailandsk standard, men Ying er det hele værd - og så smed jeg lige 500 bath i Tip - det var svært andet efter sådan en oplevelse.

Hvis kravet ikke er teenage look-like piger kan Tulip kun få mine bedste anbefalinger ;);)

Nu vil jeg se, om jeg kan finde energi til en oplevelse mere i Bangkok inden jeg drager til Pattaya i morgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Tak for sangen. ;)

Er Eden det sted med en gul streg i gulvet i den halve bredde af presentationslokalet?

De som står bag den gule linje, er til anal.

Og man skal tage to piger ad gangen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop, det er Eden

Rygtet på diverse forum siger dog, at stedet er faldet meget af på den de seneste år pga et par ejerskift.

Lød ellers som et interessant koncept, men overvejer Devils Den i Pattaya som har noget der ligner. Oprindeligt var det vist en bekendt til Marc som havde Eden i Bangkok der startede Hell Club, som nu er blevet til Devils Den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...