Hop til indhold

Recommended Posts

Harran skrev, den 26/8/2019 at 20:00:

Ja okay... 

citat fra andet sted du skrev: 

For et par dage siden spurgte jeg om nogle havde besøgt en bestemt kvinde - hvorefter en svarede, at han ikke have nogle erfaringer og en anden svarede, at hun vist nok havde haft en klinik sammen med en anden. To åbenlyse ikke-svar på et spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findesdu skrev, for 20 timer siden:

Ja okay... 

citat fra andet sted du skrev: 

For et par dage siden spurgte jeg om nogle havde besøgt en bestemt kvinde - hvorefter en svarede, at han ikke have nogle erfaringer og en anden svarede, at hun vist nok havde haft en klinik sammen med en anden. To åbenlyse ikke-svar på et spørgsmål.

Tak. Du har fuldstændigt ret. Du har ikke fået svar på dit spørgsmål og det beklager jeg. Min pointe var, at du bør lave en ordentlig overskrift, der er brugbar for forum. Men den opfordring bringer åbenbart ingen værdi for dig, kan jeg forså.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet hende for ca 3 måneder siden, og fik god hård massage. Stedet er pænt, men ikke specielt diskret.

Der var ingen tilbud om ekstra og jeg spurgte heller ikke. Det virker ikke som et sted hvor der tilbydes nogen form for ekstra service.

Jeg var godt tilfreds med behandlingen og kunne sagtens finde på at komme der igen, men har endnu ikke haft mulighed for det.

mvh

Dr X

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...