Hop til indhold
mugge85

Kælen Katrine Haderuppigerne

Recommended Posts

Jeg har været forbi en enkelt gang. Katrine er en flink og rar pige (hvis man behandler hende ordentligt), og yder en god service. Billederne er af hende, og hun holder den slanke figur. Jeg har dog en mistanke om, at hun er fyldt 29 år mere end en gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hende mandag d. 15/07 i ferien.

 Jeg valgte dog at gå igen uden at komme indenfor. Hun har en markant tatovering som var det første jeg så

og som for mig er total "turn off", og det er ikke den eneste hun har.

Det samme skete dagen efter hos Sandra Sommer, som er et rent "Picasso Maleri!" og som heller ikke fremgår af billeder

eller beskrivelse.  Jeg skrev samme dag en mail til Haderuppigerne og bad dem om man ikke kunne skrive dette i profilen

så folk kan ringe og spørge til dette. Det er bare min mening, da jeg kan ikke med markante tatoveringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde skrevet lidt med hende inden jeg besøgte hende. I forhold til priser osv.(på Mail). Hun prøvet at få mig til forudbetale et beløb for bekræftelsen af aftalen. Det sagde jeg så pæn nej tak til. Men jeg valgte alligevel besøge. Jeg blev lukket inde af en anden pige i mens hun var i gang med noget. Så jeg ventede i deres vente rum. Da hun lukket  den anden kunde ud. Skreg hun helt vildt Fuck det var godt. Så jeg tænkte What. Så var det min tur. Kom ind på værelset. Et par min senere kom hun ind. Jeg betalte. Hun sådan rimeligt ud. Da seancen startede.  Tænkte hun sin for sine Timer på tlf. Det ikke noget jeg kunne lide. Men så gik det hele i gang. Oplevelsen var ikke den bedste. Da der også nogle ringede undervejs. Valgte så at få min halv time færdig. Tog min tøj på med blandede oplevelser. Siden har jeg ikke valgt at besøge. Da den ikke sad 100% i skabet.

Og det var min oplevelse tilbage i starten af december 2018

Så no go for mit vedkommende .

Havde også tænkte på om jeg skulle besøge Sandra sommer. Men efter som du skriver sportysexy skriver vil jeg lige tænke en ekstra gang over om jeg lyst til at besøge hende.

Dog har jeg en anden pige som jeg er blevet ret glad for på stedet. Hun lever op til mine standarter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...