Hop til indhold

Recommended Posts

Først vil jeg sig at mine forventninger var store da jeg har hørt meget godt om pigerne der kommer i tantra studiet. 

Og den startede fantastisk, lå på maven og fik en vidunderlig massage, havde bestilt halv anden time. 

Jeg var i den syvende himmel indtil jeg skulle vende mig om. 

Havde nok en forventning om at den vidunderlige massage forsatte. 

Men efter jeg havde vendt mig om smurte hun mig ind i olie og begyndte at massere min gode ven, og blev ved uden pause til jeg var færdig. 

Havde nok forventet at hun ville massere hele min krop og ikke kun bagsiden og min gode ven. 

Øv øv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Lyder trist.

Jeg forstår ikke hvorfor man opretter en profil og skriver en anmeldelse sekundet efter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 22 minutter siden:

Lyder trist.

Jeg forstår ikke hvorfor man opretter en profil og skriver en anmeldelse sekundet efter. 

Det er da netop på det tidspunkt man opretter en profil, så man kan anmelde. Sådan gjorde jeg da også.

hvor mange år ventede du inden du lavedes anmeldelse, efter du havde oprettet dig ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Mr1time skrev, for 1 minut siden:

Det er da netop på det tidspunkt man opretter en profil, så man kan anmelde. Sådan gjorde jeg da også.

hvor mange år ventede du inden du lavedes anmeldelse, efter du havde oprettet dig ;-)

 

Timingen var bare lidt suspekt. Det er set før. Men, det kan sagtens være en med ærlige intentioner.

11 måneder tror jeg. Men det tog mig også lang tid at tage skridtet ud i betaling for sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, den 9/8/2019 at 23:26:

Timingen var bare lidt suspekt. Det er set før. Men, det kan sagtens være en med ærlige intentioner.

11 måneder tror jeg. Men det tog mig også lang tid at tage skridtet ud i betaling for sex.

Havde anmeldelsen været rosenrød og ukritisk, så forstod jeg det. Men når en ameldelse som den her indeholder både ris og ros, så ser jeg ingen grund til mistro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...