GnistenOdense00 1 Skrevet 9. August, 2019 Først vil jeg sig at mine forventninger var store da jeg har hørt meget godt om pigerne der kommer i tantra studiet. Og den startede fantastisk, lå på maven og fik en vidunderlig massage, havde bestilt halv anden time. Jeg var i den syvende himmel indtil jeg skulle vende mig om. Havde nok en forventning om at den vidunderlige massage forsatte. Men efter jeg havde vendt mig om smurte hun mig ind i olie og begyndte at massere min gode ven, og blev ved uden pause til jeg var færdig. Havde nok forventet at hun ville massere hele min krop og ikke kun bagsiden og min gode ven. Øv øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 9. August, 2019 Lyder trist. Jeg forstår ikke hvorfor man opretter en profil og skriver en anmeldelse sekundet efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GnistenOdense00 1 Skrevet 9. August, 2019 Øhhh for at fortælle min oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1752 Skrevet 9. August, 2019 Runaldo skrev, for 22 minutter siden: Lyder trist. Jeg forstår ikke hvorfor man opretter en profil og skriver en anmeldelse sekundet efter. Det er da netop på det tidspunkt man opretter en profil, så man kan anmelde. Sådan gjorde jeg da også. hvor mange år ventede du inden du lavedes anmeldelse, efter du havde oprettet dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 9. August, 2019 Mr1time skrev, for 1 minut siden: Det er da netop på det tidspunkt man opretter en profil, så man kan anmelde. Sådan gjorde jeg da også. hvor mange år ventede du inden du lavedes anmeldelse, efter du havde oprettet dig Timingen var bare lidt suspekt. Det er set før. Men, det kan sagtens være en med ærlige intentioner. 11 måneder tror jeg. Men det tog mig også lang tid at tage skridtet ud i betaling for sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman Panda 75 Skrevet 11. August, 2019 Runaldo skrev, den 9/8/2019 at 23:26: Timingen var bare lidt suspekt. Det er set før. Men, det kan sagtens være en med ærlige intentioner. 11 måneder tror jeg. Men det tog mig også lang tid at tage skridtet ud i betaling for sex. Havde anmeldelsen været rosenrød og ukritisk, så forstod jeg det. Men når en ameldelse som den her indeholder både ris og ros, så ser jeg ingen grund til mistro. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg