Hop til indhold
TheJack

Milleans fra midtjylland er fake.

Recommended Posts

Det er jo ikke en rigtig anmeldelse, da jeg ikke mødte hende og kan ikke give link, idet hun selvfølgelig har blokeret mig. Jeg hoppede ikke på julelegene. Hun virker meget seriøs og hurtigt over på snap. Rigtig god dialog - hun vil gerne mødes hurtigt og tjekke kemi. Desværre er hun hos forældre og har din syge hund med. Så et hotel i Aarhus hvor der må være hund / javel ja. Tilbyder istedet at hente hende og hunden og køre den hjem senere, hvilket er ok. Men pludselig bliver det for sent ved mig selvom det er samme som ved hotel. Nå vi skriver videre og hun spørger om jeg vil betale lidt tøj fra zalando, hvis vi nu mødes osv osv. Pludselig stopper hun med snap - har cuttet forbindelsen og ved tjek på SD er jeg blokeret. Så kære EG brødre, der er på SD - lad være med at spilde tid på milleans. Tænker hun er der endnu og muntrer sig med at tage pis på folk - det lykkes, men heldigvis uden at det kostede noget. Er jo jyde :-P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, den 9.8.2019 at 21:25:

Det er jo ikke en rigtig anmeldelse, da jeg ikke mødte hende og kan ikke give link, idet hun selvfølgelig har blokeret mig. Jeg hoppede ikke på julelegene. Hun virker meget seriøs og hurtigt over på snap. Rigtig god dialog - hun vil gerne mødes hurtigt og tjekke kemi. Desværre er hun hos forældre og har din syge hund med. Så et hotel i Aarhus hvor der må være hund / javel ja. Tilbyder istedet at hente hende og hunden og køre den hjem senere, hvilket er ok. Men pludselig bliver det for sent ved mig selvom det er samme som ved hotel. Nå vi skriver videre og hun spørger om jeg vil betale lidt tøj fra zalando, hvis vi nu mødes osv osv. Pludselig stopper hun med snap - har cuttet forbindelsen og ved tjek på SD er jeg blokeret. Så kære EG brødre, der er på SD - lad være med at spilde tid på milleans. Tænker hun er der endnu og muntrer sig med at tage pis på folk - det lykkes, men heldigvis uden at det kostede noget. Er jo jyde :-P:D

Hun ville se mine fotos.Gav lov. Spurgte hvad hun var til m.m.SÅ blev jeg blokeret!Gaaab en loser!

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 19 timer siden:

Kan se hun har oprettet en ny profil. Hun er flyttet til Vejle ;)

 

Pikken 69 skrev, for 10 timer siden:

Hun ville se mine fotos.Gav lov. Spurgte hvad hun var til m.m.SÅ blev jeg blokeret!Gaaab en loser!

Har selv en lignende oplevelse. Hun virkede sød og fræk. Fik snap. Der stod Aarhus i profilen, men hun sagde Vejle. Fik historien om hendes hund og at hun havde opsagt job og var flyttet hjem til forældrene. Senere, da hun var alene, sendte hun fræk snap hvor hun legede med sin fisse. Jeg spurgte til et alm billede af hende. Fik 2, og dem har jeg jo endnu. Spurgte til en snap af hendes hund. Det fik jeg. Men pludselig smed hun mig af sin snap og blokerede mig på SD. I går var hendes profil dog synlig igen, jeg skrev til hende, og vupti var jeg blokeret igen. Tror egentlig ikke hun er fake, men hun ville sælge billeder, og det sagde jeg nej til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også kontakt til hende. Også på Snap, hvor hun hedder det samme. Selv om der stod Århus, fortalte hun dog hun boede hos forældrene i Vejle, da hul havde sagt sit job op. Hun er af vietnamesisk afstamning. Fik også historien om hendes hund. Hun sendte endda billeder. Også af sig selv. Men pludselig blev jeg blokeret. Billederne har jeg dog endnu ... Aner ikke hvad hun får ud af at skrive og så blokere. Tror måske hun vil sælge billeder? Hun er nu på banen på SD igen. Denne gang hedder hun Prøverigenn. Det gjorde jeg også, og hun blokerede mig.... så spild ikke jeres tid ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...