Hop til indhold

Recommended Posts

Emmy er en af de nye piger i Rødovre.

Vellignende billeder, dog er smilet ikke helt så overgearet som på billederne, hvilket passer mig fint :)
Super lækker krop, lidt dusk på missen, meget flotte (formentlig lavede) bryster. Taler bedre engelsk end de fleste thaipiger.
Fin b2b og lidt tantekys.
Alt i alt fin oplevelse, kunne godt overveje genbesøg. Hun er her vist ca til den 20 aug.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai4Eva

Drenge! Hun er tilbage... har lovet at dele med jer, så oprettede lige en profil... var hendes første kunde i dag. Mums... denne gang i privat lejlighed på Østerbro... Hun er bare så sygt fræk. Sutter og knepper en helt ind i himlen. Afsted med jer!

 

https://annoncelight.dk/showad/283744

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai4Eva skrev, for 34 minutter siden:

Drenge! Hun er tilbage... har lovet at dele med jer, så oprettede lige en profil... var hendes første kunde i dag. Mums... denne gang i privat lejlighed på Østerbro... Hun er bare så sygt fræk. Sutter og knepper en helt ind i himlen. Afsted med jer!

 

https://annoncelight.dk/showad/283744

Den er god med dig mester.

Der er jo en kraftig ADVARSEL på annoncen. Så hel stueren er den vel næppe.  :angry:

Bare min 10'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai4Eva
Krølle Bølle Jr. skrev, for 12 timer siden:

Den er god med dig mester.

Der er jo en kraftig ADVARSEL på annoncen. Så hel stueren er den vel næppe.  :angry:

Bare min 10'er.

Den er nu altså god nok 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai4Eva

Kan godt se advarslen, men hun har altså aldrig bedt mig betale forud... tror bare det er fordi, det er en gratis annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...