Hop til indhold
KristianB1

Mille fra Horsens

Recommended Posts

Guest Runaldo

99% sikker på det er fake. I starten af Maj kom der en masse annoncer op fra Jylland med piger der kørte ud fra Horsensområdet i hele jylland og på fyn. Hver gang kunne du få lov til at skyde den af uden gummi i mis og mund for næsten ingen penge. Men de krævede forudbetaling hver gang og det var umuligt at få et stemmecheck via tlf selvom de trodsalt var danske.

Nu er et par af annoncerne vist flyttet til Sjælland istedet og det er samme procedure. 

Den ene gang jeg havde en aftale med en af dem, var det ikke hende på billederne der ankom og hun havde en stor, bredskuldret p****r med som ikke kunne en bjælde dansk. Sagde de kunne fucke hjem til Jylland.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 13 timer siden:

99% sikker på det er fake. I starten af Maj kom der en masse annoncer op fra Jylland med piger der kørte ud fra Horsensområdet i hele jylland og på fyn. Hver gang kunne du få lov til at skyde den af uden gummi i mis og mund for næsten ingen penge. Men de krævede forudbetaling hver gang og det var umuligt at få et stemmecheck via tlf selvom de trodsalt var danske.

Nu er et par af annoncerne vist flyttet til Sjælland istedet og det er samme procedure. 

Den ene gang jeg havde en aftale med en af dem, var det ikke hende på billederne der ankom og hun havde en stor, bredskuldret p****r med som ikke kunne en bjælde dansk. Sagde de kunne fucke hjem til Jylland.
 

Fik også besøg. Der kom en mand op. En dansk mand alene. Sagde han sku have penge, så ville han sende pigen op, efter han havde fået pengene. Sagde nej tak. Han, mumlede noget om, jeg var en idiot og så gik han. 

 

Tror nu ikke hende her er sådan. Har også skrevet med hende på snap. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
KristianB1 skrev, for 13 minutter siden:

Fik også besøg. Der kom en mand op. En dansk mand alene. Sagde han sku have penge, så ville han sende pigen op, efter han havde fået pengene. Sagde nej tak. Han, mumlede noget om, jeg var en idiot og så gik han. 

 

Tror nu ikke hende her er sådan. Har også skrevet med hende på snap. 

Der er taber-niveau, der er scumbag og så er der fyren bag disse annoncer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB1 skrev, den 9.8.2019 at 18:12:

 

https://annoncelight.dk/showad/273579

 

 

Nogen der har haft besøg af Mille? 

 

 

Venlig Hilsen 

Jeg har haft besøg af Mille.

Det er hende på billederne,men tlf er IKKE det rigtige.Ihvertfald ikke det jeg fik dengang.

Så hvem der evt kopierer det,er mig en gåde men kan spørge hende.

Hun er meget sød og ankom med en veninde i bil og ikke en mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har haft besøg af Mille.

Det er hende på billederne,men tlf er IKKE det rigtige.Ihvertfald ikke det jeg fik dengang.

Så hvem der evt kopierer det,er mig en gåde men kan spørge hende.

Hun er meget sød og ankom med en veninde i bil og ikke en mand.

Det var hende ,hun har slettet profilen...

Men kan DÆLME ikke nikke genkende til beskrivelsen af hende.Hun er REAL og rigtig dejlig.Pikken har talt.

100% hende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, den 16.8.2019 at 16:39:

Det var hende ,hun har slettet profilen...

Men kan DÆLME ikke nikke genkende til beskrivelsen af hende.Hun er REAL og rigtig dejlig.Pikken har talt.

100% hende. :)

Hun er da ikke beskrevet! Før du beskrev hende ;-) og tak for det. 

Hvornår havde du besøg? Og hvad var hun til? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...