Hop til indhold
Gh0st

Dansk Gp med ægte rødt hår ?

Recommended Posts

Jeg har altid været utroligt tiltrukket af piger med ægte rødt/rød-blondt hår, og gerne (ikke nødvendigvis) grønne øjne og fregner.

Nogen der kan anbefale en DANSK Gp'er der opfylder disse kriterier ? Hun skal naturligvis være sød, imødekommede og feminin.

Lokation : Sjælland - jeg kører gerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Christina - fra hendes opslag i AL   - fragmenteret citeret  - Jeg er pæredansk  42 år, langt rødt hår (ja jeg er ægte rødhåret. Det kan du se på min naturligt behårede mis, som dog ikke har en stor dusk), hos hende får du MASSER af sjov kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Christina - fra hendes opslag i AL   - fragmenteret citeret  - Jeg er pæredansk  42 år, langt rødt hår (ja jeg er ægte rødhåret. Det kan du se på min naturligt behårede mis, som dog ikke har en stor dusk), hos hende får du MASSER af sjov kvinde

Hvor er du sød. Mange tak Alko. :wub:

Jo, jeg er ægte rødhåret, men jeg har blå øjne. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden:

Christina - fra hendes opslag i AL   - fragmenteret citeret  - Jeg er pæredansk  42 år, langt rødt hår (ja jeg er ægte rødhåret. Det kan du se på min naturligt behårede mis, som dog ikke har en stor dusk), hos hende får du MASSER af sjov kvinde

Tak for indsparket men jeg er altså mere til typer som Ronja (som jeg endnu ikke har mødt) end SSBBW kvinder,

Hårfarven er ikke alt men blot en lille fetisch for mig, måske pga gode oplevelser i min ungdom :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Gh0st skrev, for 43 minutter siden:

Tak for indsparket men jeg er altså mere til typer som Ronja (som jeg endnu ikke har mødt) end SSBBW kvinder,

Hårfarven er ikke alt men blot en lille fetisch for mig, måske pga gode oplevelser i min ungdom :-)

Og det er helt ok. Vi tænder alle på noget forskelligt. Jeg håber du finder den lækreste ægte rødhårede kvinde, der overgår dine minder fra din ungdom, og får dig til at føle dig som en 20 årig igen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også man bør nævne June i Ahornsgade og danske Vicki i Glostrup (tidligere Kiki).

Jeg er selv ligeglad med om pigen er rødhåret, men jeg kan godt lide den hvide og glatte hud, de rødhårede ofte har, og de nævnte er i det hele taget et par dejlige damer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene

Det ser desværre ud til at der en akut mangel på ægte rødtoppe  blandt danske GP'er.

Ronja er nok den der passer bedst til mine præferencer (slank/alm. bygning / Ikke kortklippet/ naturlig) , selvom hun er lige ung nok til mig :-( Men jeg tjekker hende lige ud alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...