Hop til indhold

Recommended Posts

Efter lang tid, med udfordringer i det økonomiske, var der blevet råd til et besøg, og valgte faldt på Vicki, bla. efter at have læst Tyrkeren82 anmelde hende 

Hun er så i Kolding nu og de næste fem dage.

Hun er dejlig og smuk, ikke en 10er men, eneste tidspunkt jeg for lov at knalde sådan en kvinde, er mod betaling

Det er et fint sted, i et boligkompleks, nede i kælderen. Parkering kunne give udfordring på et senere tidspunkt.

Hun tog imod i sexet undertøj og vidste mig ind, på et værelse, spurgte hvad jeg ønskede, jeg tog en halv time og betalte, hun gik og jeg tog tøjet af.

Hun kom tilbage og bad mig ligge mig på sengen, hun tog tøjet stille af og kravlede ned til mig.

Både fordi det var længe siden, jeg havde fået noget, men også fordi hvad jeg så, hun var dejlig, med skønne bryster, langt lyst hår, hvis man skal nævne en mangel, så er hun lidt smalrøvet, så havde jeg bare løst til, at rive hende rundt og kneppe hende :D men hun lagde sig ind til mig og begyndte at kysse mine brystvorter og lod sin hånd glide ned over min krop og begyndte at kæle for sjoveren, jeg lå lidt og tænkte på jeg ville have hende, men måden hun gjorde det på, fik mig til at indse, at jeg bare skulle nyde hende på den langsomme måde. Jeg vil ikke trætte jer med mere, men sådan forsatte hun og jeg fik nok den bedste luder oplevelse end til nu, hun kunne sit kram.

Jeg måtte røre hende overalt, men kys var ikke med i prisen.

Da jeg var færdig, havde hun ikke travlt, med at smide mig ud og vil lå og snakkede lidt. Hun tog ikke tøj på, så jeg kunne nyde hendes dejlige krop, da hun gik rundt bagefter.

Der er bade mulighed.

Så alt i alt anbefaling her fra, hun er et besøg værd, måske jeg end da, tager en tur mere, inden hun tager hjem til Polen igen.

Ps. Hun snakker godt engelsk.

https://annoncelight.dk/showad/280553

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kolding_M

Nok den bedste glædespige jeg har været ved hold kæft hun var lækker, havde nær kommet da hun red mig, som ellers aldrig sker, jeg kom så også af handjob til sidst ved bare at kigge på hende patter hænge. Shit hun var lækker og hun NØD det kunne man mærke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...