Hop til indhold
Niksen

Bedste GFE i øjeblikket?

Recommended Posts

Hej

 

Hvem mener i er bedst lige i øjeblikket til GFE? Hvis i kan anbefale en med store naturlige bryster, ville det være lækkert! (kbh området, vestegnen, nordsjælland, roskilde)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reelt kunne du ligeså så godt spørge "hvilken mad smager bedst, og så tro at det vil du så også synes".  Hvis du søger efter oplevelser i særklasse, er du nok nødt til selv at tage ansvar, og bruge de nødvendige ressource  -  Sorry to say.

I øvrigt er betegnelsen GFE  uanvendelig da alle har en holdning til ordet,  og hvad de tror det skal indeholde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 22 minutter siden:

Reelt kunne du ligeså så godt spørge "hvilken mad smager bedst, og så tro at det vil du så også synes".  Hvis du søger efter oplevelser i særklasse, er du nok nødt til selv at tage ansvar, og bruge de nødvendige ressource  -  Sorry to say.

I øvrigt er betegnelsen GFE  uanvendelig da alle har en holdning til ordet,  og hvad de tror det skal indeholde. 

Sure gamle mand :D Tør øjnene det fredag! God weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders jensen

Jeg synes faktisk mettetøsens “bløde pakke” et totalt god gfe <3 jeg er max vild med den kvinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sweet Mia på Islands Brygge - Super GFE. Naturlig C-skål. 

Matylda Babe i Valby - Super GFE. Silicone C-skål. 

Tascha Chokobabe i Gentofte og hos Mon Cherie - Super GFE. Stor naturlig D-skål. 

Sif hos Mon Cherie og Pussy Galores - tungekysser ved kemi. Naturlig D-skål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niksen skrev, for 6 timer siden:

Sure gamle mand :D Tør øjnene det fredag! God weekend 

Tak for sparket i røven.  Også god weekend til dig  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at dejlige Malua tilsyneladende har taget trusserne på for good, er min dejligste GFE p.t. Sianna hos Seductiongirls eller Tiffany samme sted (sidstnævnte også hos Pussy Galores).

Men jeg har heller ikke søgt så i hærdigt, for de to her leverer det jeg kan lide

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlyingDick skrev, 1 time siden:

does she do superfench and french kiss and 69?

Superfrench is never on the menu on most Danish brothels. Sometimes it happens anyway, but girls can allegedly get kicked out for it.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 10.8.2019 at 18:13:

Superfrench is never on the menu on most Danish brothels. Sometimes it happens anyway, but girls can allegedly get kicked out for it.

 

Nanna offered full service when working at Romantica. Times has changed....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...