Hop til indhold

Bedste GFE i øjeblikket?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Hvem mener i er bedst lige i øjeblikket til GFE? Hvis i kan anbefale en med store naturlige bryster, ville det være lækkert! (kbh området, vestegnen, nordsjælland, roskilde)

Skrevet

Det er vel an på om du tænder på brunette/ blondiner..?

Skrevet
  • Author

Om pigen er brunette eller blondine betyder ikke det store :) @ppd

Redigeret af Niksen

Skrevet

Reelt kunne du ligeså så godt spørge "hvilken mad smager bedst, og så tro at det vil du så også synes".  Hvis du søger efter oplevelser i særklasse, er du nok nødt til selv at tage ansvar, og bruge de nødvendige ressource  -  Sorry to say.

I øvrigt er betegnelsen GFE  uanvendelig da alle har en holdning til ordet,  og hvad de tror det skal indeholde. 

Skrevet
  • Author
TheVoice skrev, for 22 minutter siden:

Reelt kunne du ligeså så godt spørge "hvilken mad smager bedst, og så tro at det vil du så også synes".  Hvis du søger efter oplevelser i særklasse, er du nok nødt til selv at tage ansvar, og bruge de nødvendige ressource  -  Sorry to say.

I øvrigt er betegnelsen GFE  uanvendelig da alle har en holdning til ordet,  og hvad de tror det skal indeholde. 

Sure gamle mand :D Tør øjnene det fredag! God weekend 

Skrevet

Jeg synes faktisk mettetøsens “bløde pakke” et totalt god gfe <3 jeg er max vild med den kvinde 

Skrevet

Sweet Mia på Islands Brygge - Super GFE. Naturlig C-skål. 

Matylda Babe i Valby - Super GFE. Silicone C-skål. 

Tascha Chokobabe i Gentofte og hos Mon Cherie - Super GFE. Stor naturlig D-skål. 

Sif hos Mon Cherie og Pussy Galores - tungekysser ved kemi. Naturlig D-skål. 

Skrevet
Niksen skrev, for 6 timer siden:

Sure gamle mand :D Tør øjnene det fredag! God weekend 

Tak for sparket i røven.  Også god weekend til dig  :)

Skrevet

Efter at dejlige Malua tilsyneladende har taget trusserne på for good, er min dejligste GFE p.t. Sianna hos Seductiongirls eller Tiffany samme sted (sidstnævnte også hos Pussy Galores).

Men jeg har heller ikke søgt så i hærdigt, for de to her leverer det jeg kan lide

Skrevet
warmgun skrev, den 9.8.2019 at 16:13:

Det vil selvfølgelig altid være et spørgsmål om kemi, men jeg har aldrig oplevet bedre GFE end med Claudia.

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=719

Hendes bryster har fået hjælp, men der dejligt naturlige at mærke på.

does she do superfench and french kiss and 69?

Skrevet
FlyingDick skrev, 1 time siden:

does she do superfench and french kiss and 69?

Superfrench is never on the menu on most Danish brothels. Sometimes it happens anyway, but girls can allegedly get kicked out for it.

Skrevet
Bebop skrev, den 10.8.2019 at 18:13:

Superfrench is never on the menu on most Danish brothels. Sometimes it happens anyway, but girls can allegedly get kicked out for it.

Nanna offered full service when working at Romantica. Times has changed....?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.