Hop til indhold
Guest Runaldo

Danske Sofia

Recommended Posts

Guest Runaldo

Nu mens hukommelsen er frisk.
https://annoncelight.dk/showad/273347

Havde for ca 2mnd besøg af denne men var så udkørt bagefter at jeg intet skrev.

Denne gang tho, hun har lige forladt min lejlighed for kort tid siden.
Hun er virkelig fræk - før blondine, nu er hun rødhåret. Jeg kan ikke kommentere på alderen, men hun er nok yngre end migselv (33). Glad, frisk, smilende og let ved grin. Hun er alt i alt en dejlige dansk pige, som nyder hvad hun laver. Billederne er nok retoucherede, hun er lidt mere fyldig IRL, men det betyder skam intet. Brysterne bliver blot større af det og det er kun godt :)
Masser af kys, kram, berøring, slikken og ja, alt hvad du egentlig vil have, indenfor rimelighedens grænser. 
Da hun ankom var der masser af kyssen og berøring inden vi håndterede det økonomiske så gentagne besøg er noget hun sætter pris på vil jeg antage :)

Det skal siges, jeg fik et blowjob så godt at jeg 2 gange måtte stoppe hende for at ikke komme for tidligt. Jeg har ikke fået noget så godt siden jeg var 17-18år og blev overrasket af en ny lærerinde i sidste folkeskoleår. Jeg har søgt med pik og lygte og først nu fundet det. Det dumler stadig forneden, kan stadig mærke hendes læber på sjoveren. Med hendes tunge og læber på undersiden og skabe vacuum, amen jeg lå og vidste ikke hvad jeg skulle gøre med mine hænder, arme og ben. 

Hun er også nem at tale med hvis man er til slags. Og en meget fri sjæl, spurgte hende om hun var til udendørs- eller vandsex og det kunne sagtens komme på tale.

Håber I kan bruge det til noget.

Spørgsmål ang. ydelser ikke nævnt i hendes annonce, dem har jeg ikke svar på, tal med pigen selv :)
 

Redigeret af Runaldo

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej her inde, jo jeg har også haft besøg af Danske Sofia kan kun anbefale hende hun er rigtig fræk og vil meget gerne gøre alt så godt, har også oplevet hendes evne ud i økoblow wwaauu siger jeg bare det er hun fa,, rigtig go til der er ikke så meget mere at sige andet jeg glæder mig til gentagelse når chancen byder sig !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...