Jeti888 0 Skrevet 9. August, 2019 Hej, jeg bliver på mit job i en måned i Aarhus. Jeg fandt dating lidt vanskelig. Jeg vil stadig gerne opleve en vis intimitet på dette sted. Jeg vil gerne tilbringe noget tid som med en kæreste. Jeg håber, at det at være en ung (24) udlænding ikke nægter mig at møde en ung dansk pige. Jeg værdsætter virkelig enhver af din hjælp til, hvem man skal kontakte, og hvor man kan se videre. Jeg undskylder også Google Translate. Venlig hilsen og tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 9. August, 2019 Må det være en thai? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jeti888 0 Skrevet 9. August, 2019 Jeg er fra Berlin, så jeg har allerede mødt somr thais på normale datoer Jeg nød lige dansk selskab og den danske holdning indtil videre, så jeg leder efter en chance for at blive intim med en. Indtil videre fungerede Dating ikke godt for mig her, så jeg vil ønske at gøre min første oplevelse inden for betalte datoer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg