DinaG 262 Skrevet 9. August, 2019 Så kan jeg simpelthen hen ikke vente længere ,trænger virkelig til at mærke flere mænd omkring mig igen https://annoncelight.dk/showad/251831 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 9. August, 2019 der var lige nogle jyder der var heldige... ikke at jeg kunne finde på at køre en tur til Jylland bare for st deltage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 9. August, 2019 Med fare for at få "tæsk" for irrelevant kommentar "hold da kæft hun er lækker". God week-end til alle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 9. August, 2019 Tror der kommer mange deltagere med de billige priser. Godt initiativ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 9. August, 2019 Hej hvorfor er DinaG aldrig i smilets by? Jysk hovedstad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pløkken 41 Skrevet 10. August, 2019 Æv havde håbet du holdt et gb på Fyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 10. August, 2019 Havde også håbet på det var på Fyn men tager sgu gerne til Vejle for at være sammen med den dejlige Dina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 10. August, 2019 Pløkken skrev, for 1 time siden: Æv havde håbet du holdt et gb på Fyn Hvis du virkelig var interesseret, så er der altså ikke så langt fra Fyn til Vejle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 11. August, 2019 Virkelig fristet til at prøve GB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 21. August, 2019 Så var det i dag, at DinaG endnu engang holdt gangbang i Vejle. Man kunne håbe på, at der var en EG-bruger som deltog, og som kunne have lyst til at dele sin oplevelse med os andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 22. August, 2019 Ja det vil være spændende læsning til kaffen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg