Hop til indhold

Slim Petite? Er der nogle i nord- øst- eller midtjylland?

Featured Replies

Skrevet

Hey Folkens.

Har i noget tid prøvet at finde en lille, tynd ungpige omkring nordjylland, østjylland eller midtjylland.

Har i en 2-3 måneder søgt og søgt på samtlige sider, men kan simpelthen ikke finde nogen mere :huh:

Der er vel ikke nogen herinde som lige er faldet over en for nylig eller som kender til en?
Hun skal veje en 40-55kg og maks være 22 år år, ser helst at hun er under de 20.
Spinkel bygget og bare have en dejlig bette bagdel.

Var sammen med en bette rødhåret pige fra Allborg for omkring en 1 1/2 år siden, hun var 20 år gammel, og mener at hun hed Sofia, men er
sku ikke helt sikker. Men hvis der er noget der kender noget til hende, og om hun stadig er aktiv så må i gerne lige give en melding ;)

På forhånd tak og fortsat god dag :)

Skrevet

Kom da til København :P

Skrevet
Emmalie skrev, for 6 minutter siden:

Eller du kunne tage på gæstevisit herovre. ;) Det ville jeg da ikke have noget imod. :)

Skrevet

Lille pige i Vojens - dog med store bryster. Amalie Har dog ikke selv besøgt hende.

Skrevet
Emmalie skrev, for 7 timer siden:

Kan du ikke tåle den tynde luft i provinsen :D

Skrevet
Highlow skrev, 1 time siden:

Kan du ikke tåle den tynde luft i provinsen :D

Jeg foretrækker at indhalere så meget CO2 som overhovedet muligt inden det når jer i udkantsdanmark ;) :P 

Skrevet

Sådan - det kan vi li’. 

Ps - du ser ret lækker ud :)

Skrevet
VikingeKølle skrev, for 8 timer siden:

Kom da til Jylland ! <3

Jeg skal tage det til overvejelse :D 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.