Hop til indhold
Jysk Diller

Isabella Waldstrasse 3 Flensborg

Recommended Posts

Så blev det tid til min første anmeldelse. Jeg har læst med gennem noget tid og føler det er tid til at bidrage.

Har besøgt en del piger i Flensborg gennem årene og mine favoritter er klart latinske piger.

Så denne søndag falgt valget på Isabella, en flot Brasiliansk pige på 28 år.

Hun er naturlig smuk, den type pige der ikke behøver at bruge make up. Hun er pænere end på billederne.

Bestilte en time til 150 € med 2 udløsninger, fransk natur, 69 etc.

Isabella kysser dejligt og leverer en GFE-oplevelse gennem hele agten. Hun starter med et dejligt blowjob til mig, som ender i en 69'er og til sidst slutter jeg af med at slikke hende til en orgasme :shock: .

Efter at have sundet sig lidt er det min tur og hun giver mig et super blowjob til jeg kommer.

I halvlegen bliver der nusset og snakket inden hun atter går igang med calorius.

Det bliver til en omgang doggystyle med afslutning i missionær stilling så jeg kan se på hendes søde ansigt mens jeg kommer.

Gentagelsfaktor: er for mig 100% ( 3 gang jeg er hos hende :lol: )

Lokaler: Pæne og rene

Pris: Har fundet en time billigere, men ikke bedre

Sex: Dejlig. Indlevende kysser, hvis den personlige hygiejne er i orden.

http://www.sexnord.net/profile/4319/Flensburg/Isabella

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det tid til min første anmeldelse. Jeg har læst med gennem noget tid og føler det er tid til at bidrage.

Har besøgt en del piger i Flensborg gennem årene og mine favoritter er klart latinske piger.

Så denne søndag falgt valget på Isabella, en flot Brasiliansk pige på 28 år.

Hun er naturlig smuk, den type pige der ikke behøver at bruge make up. Hun er pænere end på billederne.

Bestilte en time til 150 € med 2 udløsninger, fransk natur, 69 etc.

Isabella kysser dejligt og leverer en GFE-oplevelse gennem hele agten. Hun starter med et dejligt blowjob til mig, som ender i en 69'er og til sidst slutter jeg af med at slikke hende til en orgasme :shock: .

Efter at have sundet sig lidt er det min tur og hun giver mig et super blowjob til jeg kommer.

I halvlegen bliver der nusset og snakket inden hun atter går igang med calorius.

Det bliver til en omgang doggystyle med afslutning i missionær stilling så jeg kan se på hendes søde ansigt mens jeg kommer.

Gentagelsfaktor: er for mig 100% ( 3 gang jeg er hos hende :lol: )

Lokaler: Pæne og rene

Pris: Har fundet en time billigere, men ikke bedre

Sex: Dejlig. Indlevende kysser, hvis den personlige hygiejne er i orden.

http://www.sexnord.net/profile/4319/Flensburg/Isabella

Hmmm... Det lyder efterhånden som om der er en trend mht. prisen ved Latina'erne, at dømme efter flere anmeldelser på det sene. Om man så synes det er de ekstra penge værd eller ej, må jo være op til en selv.

Hvordan med tiden, hun havde ikke travlt med at få dig ud igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan det passe, at priserne kører lidt op sidst på året, for derefter at falde igen efter nytår?

Min sidste tur i Flensburg kostede kun 60 euro incl naturfransk for 30 min. Det er da under normalen.

Markedet ligger jo ret stille her i disse første måneder, har jeg hørt fra flere piger jeg har besøgt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. til tid tog seancen ca. 1 time og 20 minutter. Hun havde ikke travlt med at få mig ud igen.

I forhold til bagdelen findes de meget mere struttende også for meget til min smag. Ved sku' ikke om nogle af pigerne der nede fra har silicone i ??

Vil karakterisere hendes bagdel som normal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op en superskøn kvinde. Er billederne på siden ægte, for wauw jeg fik da helt ståpik af at kigge hendes billeder igennem. Må vist lige starte bilen op og komme afsted, anmeldelse følger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med Fynia optaget til helt ud på gaden, så valgte jeg Isabella, der har fået gode ord med på vejen.

Det fortrød jeg ikke. Super sød og i godt humør. Hun har de dejligste ægte brasser-bryster du kan tænke dig!

Meget lig det de andre oplevede - en rigtig god og sjov time blev det til (150 euro incl alt).

Får mine varmeste anbefalinger herfra.

PS: WaldStrasse 3 skal man gå imellem nummer 3 og 1A, og ringe på på siden af huset. Hun rykker snart om i Feldstrasse 18, så hold dig opdateret.

PPS: hun fortalte om en kunde, der havde betalt for 6 timer, og kun ville have fransk natur i den tid!

Hun fik meget ømme kæber af den tur :-)

Hvem melder sig frivilligt til at have bestilt den tur :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...