Hop til indhold
Silkemadsen

Det borendex

Recommended Posts

Silkemadsen skrev, for 4 minutter siden:

Andre piger der bliver generet af denne tosse ved navn det borendex

Det er en stakkel der generer piger og hvis "navn" ligger meget tæt op af en bruger herinde. Der er dog ingen sammenhæng.

Ignorer chikanen og svar ham ikke tilbage. Det er det han er ude efter.....

Der er skrevet en del tråde om chikane og teorier om det igennem tiden så det er bare at søge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg er ved at blive idiot, kan man ikke blokere på ens mail, det er der han skriver, her til morgen skriver han han har anmeldt mig til politi osv, svare ham aldrig,, hvis jeg dog bare kunne blokere ham på mail

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

“Bjarne” er et psykiatrisk tilfælde, som er uden for rækkevidde. 

I nogle mailprogrammer kan man sætte flag ved afsendere, så de automatisk ryger i SPAM mappen. Blokere dem ( som man kan med uønskede opkald ) kan - mig bekendt - ikke lade sig gøre. Desværre :unsure:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silkemadsen skrev, 1 time siden:

hvis jeg dog bare kunne blokere ham på mail

Kommer nok lidt an på hvilket mailprogram, du bruger - men anmeld det som spam, det burde du kunne gøre - og så vil hans mails slet ikke komme videre til dig. Evt. kan du også bare lave en regel om at mails fra hans adresse automtisk ryger i en bestemt mappe - kan være en fordel for senere at kunne dokumentere noget/overgive til politiet.

Politiet må efterhånden også være træt af denne person  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silkemadsen skrev, 1 time siden:

Ja jeg er ved at blive idiot, kan man ikke blokere på ens mail, det er der han skriver, her til morgen skriver han han har anmeldt mig til politi osv, svare ham aldrig,, hvis jeg dog bare kunne blokere ham på mail

Du kan være rolig, staklen har ikke meldt noget til nogen :)

Der er tale om en ynkelig undskyldning af en mand, der sidder vred bag hans computer og genere andre mennesker. Han er en kujon og det eneste der er at gøre er at ignorer ham.

Han læser for øvrigt med herinde - men har bestemt ikke mod til at lade sig kende.

Det tør du nemlig slet ikke, vel lille Bjarne <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silkemadsen skrev, for 50 minutter siden:

Ja jeg er ved at blive idiot, kan man ikke blokere på ens mail, det er der han skriver, her til morgen skriver han han har anmeldt mig til politi osv, svare ham aldrig,, hvis jeg dog bare kunne blokere ham på mail

If it’s your ”personal” e-mail, like gmail, hotmail, outlook etc etc, you could easily via the settings block/send every mail from his address direct to junk or the wastebin. But you might want to save the mails. In case of prosecution, the authorities may need it as evidence to build a case against this weirdo.

if he is bothering you in here, report him to the moderators. 

But as stated before.... he’s probably just a very lonely man with a very small instrument that misses his mom. Because his mom use to call him names and treat him bad. Due to that he started to call his mom, silent to himself, so she couldn’t hear him,                                              Bitch, Whore, Tramp, Hooker...... and names like that. Now when his mom is gone..... he needs to get an outlet for his needs to trashtalk women. But he’s to afraid of doing it face2face. Because his size as a man is a pretty easy match even for the smallest Thai Massage Parlor worker. So instead he ”steals” the nickname of a well known contributor of this forum and continues his weird game. Hoping to gain some cheap points.

In his universe, he’s the king.

In real life, he’s not even worth the fly on my windscreen. That fly is a bigger issue to me. And should be to you aswell.

Stay safe, keep your stuff in place.

Brgds

Buddha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Silkemadsen skrev, 1 time siden:

Ja jeg er ved at blive idiot, kan man ikke blokere på ens mail, det er der han skriver, her til morgen skriver han han har anmeldt mig til politi osv, svare ham aldrig,, hvis jeg dog bare kunne blokere ham på mail

Du kan altid blokerer mails, lidt forskelligt for hvilket mail system du har, , outlook, thunderbird eller andet, find ud af hvilket system du har og prøv at google "blokerer mail i XXXX systen

Eller ignorer ham, han er en sølle menneske, som jeg ikke fatter man ikke kan stoppe 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 34 minutter siden:

Du kan være rolig, staklen har ikke meldt noget til nogen :)

Der er tale om en ynkelig undskyldning af en mand, der sidder vred bag hans computer og genere andre mennesker. Han er en kujon og det eneste der er at gøre er at ignorer ham.

Han læser for øvrigt med herinde - men har bestemt ikke mod til at lade sig kende.

Det tør du nemlig slet ikke, vel lille Bjarne <3

 

 

78DADDB1-45D7-4883-BD18-AD36831CB81C.png

72F6059E-B10A-4E39-BB8D-BC2514DBC646.png

75B6301F-C712-4B81-9FE0-C0EACE0ACCB7.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Velkommen i klubben over kvinder han er vild med. Vi er for lækre til at han kan lade os være. :mrgreen: 

Han elsker at true. Mærker han at der er noget der rammer dig eller gør dig usikker, så går han målrettet efter det i sine mails. Han skriver fra flere mail adresser, og har en masse psykiske udfordringer. Ingen normale mennesker ville holde øje med hvornår vi opper vores annoncer på AL, eller chikanere os i en grad som han gør. Han har ingen venner, selvom han elsker at lade som om de er så mange (havde han venner, så havde han ikke haft tid til at holde øje med AL i alle sine vågne timer). Men fordi du har skrevet om ham her, så vil han intensivere sin chikane de næste par uger. Og fordi jeg har svaret i tråden, så gør han det også mod mig. Det er så nemt at forudsige hans næste træk, for han gør altid det samme. Og nu spekulerer han over om han skal vente med at skrive til mig i nogle timer. :rolleyes:

 

Og B, hvis "ludersvin" er det laveste man kan opnå i dette liv, så må en der chikanerer "ludersvin" jo være endnu lavere. Den havde du ikke tænkt over. ;)

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
EksilKøbenhavner skrev, for 8 minutter siden:

Absolut og lige nu giver du ham det han vil have, ønsker du det skal stoppe så ignorer ham.

Det skulle man tro. Men uanset hvor længe man ignorerer ham, så bliver det sørgelige væsen ved. Det giver en form for indhold i hans liv. For han har ikke andre årsager til at stå op om morgenen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Det skulle man tro. Men uanset hvor længe man ignorerer ham, så bliver det sørgelige væsen ved. Det giver en form for indhold i hans liv. For han har ikke andre årsager til at stå op om morgenen. 

Jeg har aldrig svaret idioten før end idag, han har skrevet i over et år, armen den lille stakkel altså, 

jeg bliver sku ikke bange eller føler mig truet, tværtimod, 

er bare så trættende at man ikke bare kan blokere, 

men lille Bjarne mus, you are on you Way Down 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Silkemadsen skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har aldrig svaret idioten før end idag, han har skrevet i over et år, armen den lille stakkel altså, 

jeg bliver sku ikke bange eller føler mig truet, tværtimod, 

er bare så trættende at man ikke bare kan blokere, 

men lille Bjarne mus, you are on you Way Down 

Mændene der tror han stopper hvis man ignorerer ham, de har ikke været udsat for ham. Det er godt du ikke føler dig truet eller bliver bange. Han er en sørgelig gammel mand (jeg har set ham). 

Har du f.eks Gmail, så kan du godt blokere ham. Så ryger mails fra ham direkte i spam mappen. Dvs du får ikke en notifikation når han skriver, og hvis du lader være med at kigge i den mappe, så ser du ikke noget fra ham. De bliver automatisk slettet efter 30 dage. Så er der en dejlig ro. Fjolset fortsætter med at skrive, men hans mails bliver kortere og kortere. Jeg har ignoreret ham så længe, at nu skriver han kun få ord hvis jeg en sjælden gang kigger i mappen. Men han skriver stadig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også blevet chikaneret - i den grad. Men det rør mig squ ikke, jeg har det fantastisk med det jeg laver, så det genere mig på ingen måde, jeg sletter det bare.

Så synes jeg også at det er dybt tragisk, at der render en så psykisk syg mand rundt som ikke får hjælp, for han må i den grad have nogle tunge ting at slås med. 

Så ignorer! ☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 5 timer siden:

I nogle mailprogrammer kan man sætte flag ved afsendere, så de automatisk ryger i SPAM mappen. Blokere dem ( som man kan med uønskede opkald ) kan - mig bekendt - ikke lade sig gøre. Desværre :unsure:

I mit mailprogram jeg jeg godt blokere......jeg kan også markere afsender som uønsket. Jeg modtager så mails men de ryger direkte i ønske post.

Jeg bruger outlook.dk som @Silkemadsen skriver hun også bruger, så man kan blokere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Silkemadsen, Jeg kender dig ikke men har f.eks mødt Sifpigen,

Du skal bare vide at vi er rigtigt mange mænd der er meget glade for jer piger der vil møde os mænd.

Så prøv at glemme sådan en idiot, tænk på hvor mange der er glade for dig og de andre søde piger.

Du er med til at gøre livet, meget mere spændende

Borendex2 er bare en lille impotent mide, hvor livet er gået i stå, og er formentlig bange for at møde en kvinde, han er sandsynligvis  Jomfru

Så Silkemadsen. Glem idioten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, den 9.8.2019 at 09:35:

..... Men fordi du har skrevet om ham her, så vil han intensivere sin chikane de næste par uger. Og fordi jeg har svaret i tråden, så gør han det også mod mig ....

...... og fordi jeg har skrevet et indlæg, varer det næppe længe, før han opretter "borendeX3" :D, ligesom han nok også forsøger sig igen på massageplus.dk, hvor han for nylig blev smidt ud som "borendeX" grundet uforskammetheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...