Hop til indhold
Guest Valderrama

KITKAT Aarhus

Recommended Posts

Guest Valderrama

Efter at have besøgt denne skønhed for anden gang, mener jeg en nyere anmeldelse er på sin plads
https://annoncelight.dk/showad/274087
Kontakten foregik på sms, hvor jeg om formiddagen skrev hvad jeg ønskede og hvornår, der gik ikke længe inden hun svarede tilbage, fik hurtigt aftalt hvad der skulle ske, og da det var anden gang, ønskede jeg at starte med at tage bad sammen med hende. Alt ok fra pigen, som sendte mig adresse, hvor hun sendte mig til nabohuset som første gang jeg besøgte hende, skrev tilbage om det ikke var forkert, og skrev rigtige hus nr. til hende, som hun selvfølgelig bekræftede med et Yeah og smiley.

Ankommet til døren hvor en sms til hende gør hun låser hoveddøren op, forventningsfuld nærmest løber jeg op af trapperne til hendes dør, lige før døren går op er jeg spændt på om hun ville være som jeg huskede hende, DET var hun :) storsmilende, lettere genert ungpige fnisende pakket ind i en lille lækker krop, bliver ført ind i rummet, hvor alt det praktiske bliver klaret.
Hun beder mig tage tøjet af så vi kan hoppe i badet, hvor hun begynder at sæbe mig ind, mens jeg går lidt på opdagelse på hendes lille smukke krop, da hun er en lille vims beder hun mig sætte mig på knæ så hun kan nå (er selv 192 cm) bliver derefter vasket efter alle kunstens regler, meget lækkert, da hun gerne ville afslutte badet med et kuldechok sprang jeg fra og smuttede ind på den rene klargjorte seng..

Massagen er blød, erotisk og afslappende, efter hele bagsiden er masseret med dejlige hænder, albuer og små struttende bryster er det om på ryggen, hun slutter med dejlig b2b hvor bryster og mund pirrer og ender i fantastiske grådige kys og endelig et lækkert langsomt blow med øjenkontakt der ender i en 69'er, hvilken lækker fisse, lyserød og velsmagende, endelig lister hun kondom på og rider mig, igen med masser af lækre kys og nydelse fra hendes side, nu går den vilde tur rundt i sengen, hun er let at rykke rundt i alle positioner, overgiver mig til sidst hårdt pumpende, mens hun hjælper sig selv til orgasme hvor vi kommer samtidig.

Efter nogle minutters pusten og være kommet til mig selv, er der stadig tid tilbage, tager lidt massage at slutte af med, hvor hun denne gang virkelig går i bund, og laver miraklet i mine skuldre og ryg. Forlader skønheden med et stille kys og tak, håber vi ses igen. Der gik 5 kvarter fra jeg kom til jeg stod udenfor igen.

Tak til KitKat for endnu et uforglemmeligt besøg :wub:

/Valderrama


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Apropos "alt det praktiske"... Der er ikke nævnt nogle steder noget om priser...?  Hvad koster Fuld pakke hos Kitkat ?

Iøvrigt tak for en god og fyldestgørende anmeldelse !  :-)

Mvh.

Z.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Zorba skrev, den 11/8/2019 at 01:23:

Apropos "alt det praktiske"... Der er ikke nævnt nogle steder noget om priser...?  Hvad koster Fuld pakke hos Kitkat ?

Iøvrigt tak for en god og fyldestgørende anmeldelse !  :-)

Mvh.

Z.

 

Jeg gav 1500,- incl. kys og bad

Det var hver en krone værd :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...