Hop til indhold
VeryCurious

Emily Esbjerg

Recommended Posts

Først det obligatoriske link:

https://annoncelight.dk/showad/278020

Idag var jeg et hurtigt smut forbi Emily.

Hun er en rigtig sød “naboens datter” agtig pige. Naturligt køn pige med helt naturlig krop. Små lækre ungpigebryster som passer flot til hendes slanke krop.

Jeg er næsten 100% sikker på at det er hendes egne billeder. Synes både ansigtstræk, hårfarve og krop stemmer. Hendes ansigt var ikke så “poleret” som på billederne men meget mere naturligt.

Hun var meget stille og forsigtig, men ikke tilbageholdende og ikke berøringsangst. 

Jeg er ikke sådan helt oppe og ringe - men omvendt har jeg heller ingen kritik. Måske var kemien eller stemningen der bare ikke. Der er intet galt med Emily. Hun er køn, ung, naturlig, sød..

Jeg er nok selv lidt tilbageholdende og akavet, når jeg kommer ind til en gp. Måske endnu mere idag, da hun heller ikke var så frembrusende. Hun var rigtig sød og imødekommende og til at snakke med på engelsk. Men jeg kunne ikke rigtigt læse hende. Efter akten spurgte hun endda: “service ok?” Serveret med et sødt smil. Sødt - men måske også et udtryk for at vi ikke kunne “mærke” hinanden og derfor heller ikke rigtigt kom helt op og ringe.

Så alt i alt en anbefaling herfra. Bare fordi vi ikke var helt på bølgelængde, kan I andre jo sagtens være det med hende, og hun var sød og service-mindet. Intet tidspres eller mobil distraheringer. 

Håber at I kan få nytte af det derude. God aften til jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været forbi i dag. 

Syntes slet ikke hun lever op til de overstrømmende gode anmeldelser af hende. Hvilket bestemt var grundet il, at jeg bestilte en time incl anal med hende. 

Havde læst hun barberede lår og ben, korrekt hun kradsede en smule. Men hun var som TS skriver langt fra så poleret og fin som andre og specielt billederne giver udtryk for. Faktisk vil jeg påstå hun så rimelig brugt og hærget ud. Trængte måske til lidt ekstra søvn. Selve oplevelsen med hende var lige til godkendt, men heller ikke jeg, oplevede et stort indlevende engagement fra hende. Hvilket hun ellers skulle være kendt for. 

Selve lejligheden, som hun deler med en anden pige, er bestemt heller ikke særlig indbydende. Trappeopgangen slidt, nusset og lugtede ikke særlig godt. Der var vasketøj til tørre, også i bollerummet, hvilket måske medvirkede til den ikke særlig indbydende stemning  

Hun åbnede i en lys t-shift og pink joggingbukser som sad stramt over hendes spinkle krop. Under det, nåede jeg at se en lyserød BH, tror faktisk ikke hun havde trusser på. 

Jeg fik det jeg kom efter, en ung petit teenager, måske start tyverne, dog max 25 er mit bedste bud. Flotte små bryster, hvis man er til det. Kæle venlig både på bryster, røv og fissen, som også blev naturlig våd. Fik de aftalte ydelser og prisen passede med de opgivne i annoncen  

Kommer jeg igen, nok ikke. Men har bestemt haft dårligere oplevelser, men afgjort også meget bedre. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med trådstarter. Meget lækker pige. Super ungpigebryster. Kan ikke genkende de kritiske indlæg, der har været af hende. Jeg tænker alle kan have en dårlig dag, når vi taler om denne branche.

Jeg spurgte om real, deep kissing. Det ville hun have 200 for. Det viste sig at være rigtig godt givet ud. Hun blev oprigtigt liderlig af at kysse.

Hun var tip top overalt. Jeg fik et super frækt knald. Tog 30 min, så der var tid at varme hende lidt op. En rigtig fræk missionærstilling, hvor hun spredte vidt og bare ville ha pik. Hun klemte sig ind til mig og kyssede dejligt. Det var super GFE.

Så 800 for 30 min med ekstraydelsen "french kiss", som hun kaldte det. Der var ingen turns offs med brug af glidecreme og fraværende pige eller noget. Vær god ved hende og køb god tid, så er hun et super knald. 

Hun er pæn uden tøj. Ikke som på hendes modelbilleder. Men ungpigelækker.

Jeg kommer igen - det er jeg sikker på.

Det er i en privat lejlighed centralt i Esbjerg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi den dejlige Emily igen. Jeg hørte, at de kun er der 1 til 2 uger mere inden de rejser.

Denne gang ville jeg prøve analhygge til 200 kr. extra. Det er billigt. Hun har ikke nogen size limit. Jeg begyndte blødt med at kigge inden for i hendes dejlig røv. Forsigtigt begyndte hun at åbne sig mere og mere. Faktisk en fræk oplevelse at begynde med analsex.

Jeg sluttede af i missen efter et kondomskifte. Bestilte french kiss til 200 kr. Det var godt givet ud, da hun bliver oprigtigt liderlig af at kysse.

Jeg kan kun anbefale Emily - og så synes jeg godt om deres fair priser :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
deepdiving skrev, for 3 timer siden:

Er det diskret at besøge Emily? Tænker mest på om man skal stå og råbe i en mikrofon for at komme ind, eller om det er midt på en gågade?

Ja det er fint diskret. Bare du sender en sms når du ankommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det noget tid siden, jeg var der, men er det samme sted, så er det en vej i et boligområde med lejligheder på begge sider af gaden. Men døren ligger ud til gaden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var lige og besøge dem - det er stadig opgangen i et boligkvarter. De rejser fra byen d. 10 sept. fortalte de. Så vær hurtig, hvis du er til høj kvalitet til små penge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg når desværre ikke at besøge Emily denne gang, men var der sidst hun var på besøg.

Jeg kan kun tilslutte mig de positive skriverier om hende. 45 minutter inkl. anal, og det var lige som det skulle være. Vi sluttede af med et fælles bad, og der var endda tid til at snakke lidt med de andre piger bagefter. Hyggeligt og nemt, smilende og glade piger.

Stedet er nemt at komme til, selv om det ligger i en opgang i et lejlighedskompleks

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...