Hop til indhold
Guest Mascarello

Mitabelle (Kbh) - Til skræk og advarsel

Recommended Posts

Guest Mascarello

Hej!

Så blev det min tur til at have en dårlig oplevelse på sugardaters.dk, og som ivrig læser af alle andres erfaringer, vil jeg naturligvis også gerne dele mine, og lige mht. sugarbabes, finder jeg det vigtigere, at dele de dårlige end de gode

Jeg havde forlden skrevet med Mitabelle (https://sugardaters.dk/show?alias=Mitabella) og alt omkring sukker osv., var aftalt på forhånd. En ung smuk kvinde, tropper op og vi får overstået sukker-delen med det samme. Da jeg bor i en etage ejendom hvor der er meget lyt, går vi ned i mit soveværelse, som ligger i kælderniveau, hvor vi lige får lidt at drikke og taler om løst og fast. I den korte tid hun var der, er hun hele tiden på sin telefon og siger, at hun lige skriver med en veninde, for at give status om hun er ok, hvilket jeg kun bifalder, da det er vigtigt at skabe nogle rammer, hvor en date føler sig tryg og tilpas. 

Efter 5-10 minutter sludren frem og tilbage, meddeler hun at hun lige skal aflevere noget til sin søster, som vil komme forbi, så Mitabella, kan aflever det hun skal til sin søster. Stedet for overleveringen er for enden af min vej og hun spørger om ok, for lige at være væk 10 min., hvilket selvfølgelig er helt ok. Minutterne går og hun skriver tilbage at der lige går lidt længere og begynder selvfølgelig at blive mistænksom, men hendes undkskyldninger virker ok, og lader tvivlen komme hende til gode. Efter der er gået et par timer, kan jeg selvfølgelig godt lægge to og to sammen, og indser at hun simpelthen ikke kommer tilbage og er skredet fra sin aftale!

Ved nærmer søgning, kan jeg se at det nummer hun ringede fra, er registreret i navnet på en 50-60-årig kvinde fra Vanløse, der desuden står til at have været skiftende ejer af et utal af virksomheder, som siden hen har været erklæret konkurs, hvilket allerede begynder at "lugte" lidt af uren trav og det måske ikke ligger så fjernt at svindle. 

Jeg har et par gange siden,, henvendt mig og vil have mine penge tilbage, da vi på intet tidspunkt har været i nærheden af at være intime, vil jeg i sagens natur have mine penge tilbage, men hun har ikke svaret. Har dobbelt tjekket familiens baggrun hos en bekendt hos Rigspolitiet, der bekræfter, at kvinden beskrevet før, ikke er ukendt af politiet. 

Håber i holder Jer væk fra hende og ikke begår samme dumhed som mig! 

 

De bedste hilsner M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mascarello skrev, for 14 timer siden:

Hej!

Så blev det min tur til at have en dårlig oplevelse på sugardaters.dk, og som ivrig læser af alle andres erfaringer, vil jeg naturligvis også gerne dele mine, og lige mht. sugarbabes, finder jeg det vigtigere, at dele de dårlige end de gode

Jeg havde forlden skrevet med Mitabelle (https://sugardaters.dk/show?alias=Mitabella) og alt omkring sukker osv., var aftalt på forhånd. En ung smuk kvinde, tropper op og vi får overstået sukker-delen med det samme. Da jeg bor i en etage ejendom hvor der er meget lyt, går vi ned i mit soveværelse, som ligger i kælderniveau, hvor vi lige får lidt at drikke og taler om løst og fast. I den korte tid hun var der, er hun hele tiden på sin telefon og siger, at hun lige skriver med en veninde, for at give status om hun er ok, hvilket jeg kun bifalder, da det er vigtigt at skabe nogle rammer, hvor en date føler sig tryg og tilpas. 

Efter 5-10 minutter sludren frem og tilbage, meddeler hun at hun lige skal aflevere noget til sin søster, som vil komme forbi, så Mitabella, kan aflever det hun skal til sin søster. Stedet for overleveringen er for enden af min vej og hun spørger om ok, for lige at være væk 10 min., hvilket selvfølgelig er helt ok. Minutterne går og hun skriver tilbage at der lige går lidt længere og begynder selvfølgelig at blive mistænksom, men hendes undkskyldninger virker ok, og lader tvivlen komme hende til gode. Efter der er gået et par timer, kan jeg selvfølgelig godt lægge to og to sammen, og indser at hun simpelthen ikke kommer tilbage og er skredet fra sin aftale!

Ved nærmer søgning, kan jeg se at det nummer hun ringede fra, er registreret i navnet på en 50-60-årig kvinde fra Vanløse, der desuden står til at have været skiftende ejer af et utal af virksomheder, som siden hen har været erklæret konkurs, hvilket allerede begynder at "lugte" lidt af uren trav og det måske ikke ligger så fjernt at svindle. 

Jeg har et par gange siden,, henvendt mig og vil have mine penge tilbage, da vi på intet tidspunkt har været i nærheden af at være intime, vil jeg i sagens natur have mine penge tilbage, men hun har ikke svaret. Har dobbelt tjekket familiens baggrun hos en bekendt hos Rigspolitiet, der bekræfter, at kvinden beskrevet før, ikke er ukendt af politiet. 

Håber i holder Jer væk fra hende og ikke begår samme dumhed som mig! 

 

De bedste hilsner M

Det var da et gennemført snyderi. Meget svært at gardere sig mod, så tak for advarslen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jeg har selv netop oplevet noget lignende med en anden (eller faktisk var de to). Den korte historie er, at jeg her til aften fik en besked på snapchat: Om jeg var interesseret i en fræk trekant med to unge piger?Jo tak da ... Aftalen kom i hus efter lidt forhandling. Og ikke lang tid efter stod de i min lejlighed. Vi fik lidt at drikke. De fik deres penge. De virkede søde og lidt generte. Sad også meget med deres telefoner. Og så skulle den ene ud og ringe og ryge. Den anden gik med, og det gjorde jeg også. Men så skulle de lige snakke lidt privat og gik lidt længere væk. Pludselig var de ude af syne. Jeg skrev til dem og spurgte hvor de blev af. Fik en besked tilbage om, at de ville komme inden for et par minutter. Men nej - de kom ikke, og stoppede også helt med at svare på beskeder. Jeg har kun deres snapchat, så ingen mulighed for at undersøge dem nærmere og profilen er nedlagt på sugardaters. Æv!

Pas på derude!

/GL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Getlouder skrev, for 14 timer siden:

Hej 

Jeg har selv netop oplevet noget lignende med en anden (eller faktisk var de to). Den korte historie er, at jeg her til aften fik en besked på snapchat: Om jeg var interesseret i en fræk trekant med to unge piger?Jo tak da ... Aftalen kom i hus efter lidt forhandling. Og ikke lang tid efter stod de i min lejlighed. Vi fik lidt at drikke. De fik deres penge. De virkede søde og lidt generte. Sad også meget med deres telefoner. Og så skulle den ene ud og ringe og ryge. Den anden gik med, og det gjorde jeg også. Men så skulle de lige snakke lidt privat og gik lidt længere væk. Pludselig var de ude af syne. Jeg skrev til dem og spurgte hvor de blev af. Fik en besked tilbage om, at de ville komme inden for et par minutter. Men nej - de kom ikke, og stoppede også helt med at svare på beskeder. Jeg har kun deres snapchat, så ingen mulighed for at undersøge dem nærmere og profilen er nedlagt på sugardaters. Æv!

Pas på derude!

/GL

Snapchat navnet skulle vel ikke være Mie? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Talte lidt med hende i dag og havde også fået en aftale "hos hende" i vanløse området. Godt jeg lige dobbelt kontrollerede herinde så jeg kunne aflyse.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlindBoy skrev, for 55 minutter siden:

Tænker det kunne spare en masse besvær og ærgelser, hvis betalingen først faldt efter seancen var overstået..  

Det flytter jo bare problemet over på pigernes side, når de skal "slås" med dem, der har "glemt" at hæve penge eller bare ikke synes, at de har fået den service, som var aftalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde ikke set denne advarsel og mødtes med hende hos hende. Hun holder til i en kælder i et stort hus, som fungerer som kollektiv. Hun siger hun bor der med en veninde, men det virker lidt prof og mere som et bordel. 

Sød pige, med flot slank krop, velsmagende fisse og flotte bryster der har fået hjælp. Betaling ordnede vi efter og hun bad aldrig om det, men eftersom vi havde aftalt beløbet inden, var det ret lige til. 
God oplevelse for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello
Jernø skrev, den 21.12.2019 at 21:34:

Talte lidt med hende i dag og havde også fået en aftale "hos hende" i vanløse området. Godt jeg lige dobbelt kontrollerede herinde så jeg kunne aflyse.  

Rart at forummet kan være til hjælp!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello
HGW skrev, for 3 timer siden:

Jeg havde ikke set denne advarsel og mødtes med hende hos hende. Hun holder til i en kælder i et stort hus, som fungerer som kollektiv. Hun siger hun bor der med en veninde, men det virker lidt prof og mere som et bordel. 

Sød pige, med flot slank krop, velsmagende fisse og flotte bryster der har fået hjælp. Betaling ordnede vi efter og hun bad aldrig om det, men eftersom vi havde aftalt beløbet inden, var det ret lige til. 
God oplevelse for mig. 

Glad for og høre du havde en god oplevelse! Det ændrer dog ikke på, at jeg stadig har penge til gode, som jeg nok skal få tilbage! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, for 21 timer siden:

Jeg havde ikke set denne advarsel og mødtes med hende hos hende. Hun holder til i en kælder i et stort hus, som fungerer som kollektiv. Hun siger hun bor der med en veninde, men det virker lidt prof og mere som et bordel. 

Sød pige, med flot slank krop, velsmagende fisse og flotte bryster der har fået hjælp. Betaling ordnede vi efter og hun bad aldrig om det, men eftersom vi havde aftalt beløbet inden, var det ret lige til. 
God oplevelse for mig. 

Havde samme oplevelse, dog på en anden adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, for 6 timer siden:

Havde samme oplevelse, dog på en anden adresse.

Pudsigt at se hende beskrevet som bedrager.

Jeg har også besøgt hende i Vanløse. Ingen svinkeærinder her. Jeg fik, hvad vi havde aftalt. Og betalte ved ankomst.

Ikke nogen stor oplevelse, nuvel, det kan man jo ikke blive garanteret på forhånd. Men ingen snyd, og sød og imødekommende pige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der...i huset i Vanløse. Jeg kan ikke nikke genkendende til de negative oplevelser. Skæg, køn og dejlig  pige med god energi. Jeg kunne nu godt lide den lille "hule" hun bor i. Der var tændt stearinlys og gjort hyggeligt. Hende skal jeg helt sikkert ses med igen i det nye år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello
underdog40 skrev, den 30.12.2019 at 19:21:

Jeg har også været der...i huset i Vanløse. Jeg kan ikke nikke genkendende til de negative oplevelser. Skæg, køn og dejlig  pige med god energi. Jeg kunne nu godt lide den lille "hule" hun bor i. Der var tændt stearinlys og gjort hyggeligt. Hende skal jeg helt sikkert ses med igen i det nye år. 

Det kan selvfølgelig være jeg har været uheldig, og så er det selvfølgelig ikke fair at hænge hende ud, men beskrev blot hvad jeg oplevede og ville ikke have andre skulle ende i samme situation!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mascarello skrev, den 1.1.2020 at 00:16:

Det kan selvfølgelig være jeg har været uheldig, og så er det selvfølgelig ikke fair at hænge hende ud,

Det er jo ikke "et uheld", du beskriver, men klokkeklart aftalebrud, når hun siger hun vil komme tilbage, men ikke gør det. Så naturligvis er det helt fair at hænge hende ud.

Det at hun har undladt at bedrage andre, gør det jo ikke mindre forkert, at hun har bedraget dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello
Bebop skrev, den 3.1.2020 at 14:39:

Det er jo ikke "et uheld", du beskriver, men klokkeklart aftalebrud, når hun siger hun vil komme tilbage, men ikke gør det. Så naturligvis er det helt fair at hænge hende ud.

Det at hun har undladt at bedrage andre, gør det jo ikke mindre forkert, at hun har bedraget dig 

Enig, men fra de andre tilbagemeldinger at dømme har jeg måske bare været uheldig, uagtet hvad! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mascarello skrev, den 4.1.2020 at 23:20:

jeg måske bare været uheldig,

Jeg synes du sætter din egen værdi for lavt ved at skrive sådan. Jeg kan ikke forstå hvordan det kan være "et uheld" at andre bedrager én. Ved at skrive sådan, synes jeg du gør din oplevelse mindre værdifuld end andres, og det forstår jeg ikke. 

Jeg skriver det bare i håb om at du ikke bebrejder dig selv, hverken at hun tog røven på dig eller at du hænger hende ud. Det sidste er helt på sin plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mascarello skrev, den 8.8.2019 at 20:55:

Hej!

Så blev det min tur til at have en dårlig oplevelse på sugardaters.dk, og som ivrig læser af alle andres erfaringer, vil jeg naturligvis også gerne dele mine, og lige mht. sugarbabes, finder jeg det vigtigere, at dele de dårlige end de gode

Jeg havde forlden skrevet med Mitabelle (https://sugardaters.dk/show?alias=Mitabella) og alt omkring sukker osv., var aftalt på forhånd. En ung smuk kvinde, tropper op og vi får overstået sukker-delen med det samme. Da jeg bor i en etage ejendom hvor der er meget lyt, går vi ned i mit soveværelse, som ligger i kælderniveau, hvor vi lige får lidt at drikke og taler om løst og fast. I den korte tid hun var der, er hun hele tiden på sin telefon og siger, at hun lige skriver med en veninde, for at give status om hun er ok, hvilket jeg kun bifalder, da det er vigtigt at skabe nogle rammer, hvor en date føler sig tryg og tilpas. 

Efter 5-10 minutter sludren frem og tilbage, meddeler hun at hun lige skal aflevere noget til sin søster, som vil komme forbi, så Mitabella, kan aflever det hun skal til sin søster. Stedet for overleveringen er for enden af min vej og hun spørger om ok, for lige at være væk 10 min., hvilket selvfølgelig er helt ok. Minutterne går og hun skriver tilbage at der lige går lidt længere og begynder selvfølgelig at blive mistænksom, men hendes undkskyldninger virker ok, og lader tvivlen komme hende til gode. Efter der er gået et par timer, kan jeg selvfølgelig godt lægge to og to sammen, og indser at hun simpelthen ikke kommer tilbage og er skredet fra sin aftale!

Ved nærmer søgning, kan jeg se at det nummer hun ringede fra, er registreret i navnet på en 50-60-årig kvinde fra Vanløse, der desuden står til at have været skiftende ejer af et utal af virksomheder, som siden hen har været erklæret konkurs, hvilket allerede begynder at "lugte" lidt af uren trav og det måske ikke ligger så fjernt at svindle. 

Jeg har et par gange siden,, henvendt mig og vil have mine penge tilbage, da vi på intet tidspunkt har været i nærheden af at være intime, vil jeg i sagens natur have mine penge tilbage, men hun har ikke svaret. Har dobbelt tjekket familiens baggrun hos en bekendt hos Rigspolitiet, der bekræfter, at kvinden beskrevet før, ikke er ukendt af politiet. 

Håber i holder Jer væk fra hende og ikke begår samme dumhed som mig! 

 

De bedste hilsner M

Min erfaring er hun er en reel pige der levere hvad man betaler for. Dog er det ret bordel agtigt. 

Hvis din såkaldte ven i rigspolitiet har tjekket op på familien i politiets registre er det ulovligt og fyringsgrund. Hvis det blev anmeldt ville det kunne spores i logfilerne. Eller også pynter du lidt på historien? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 9.8.2019 at 11:44:

Har dobbelt tjekket familiens baggrun hos en bekendt hos Rigspolitiet, der bekræfter, at kvinden beskrevet før, ikke er ukendt af politiet. 

Du har hvad???

Det er vist ikke lovligt - og uanset at du er blevet snydt (for det er du), behøver du jo ikke gå til ulovligheder. Med den oplevelse, mener jeg dog det er helt OK at beskrive det, det er egentlig ikke at hænge nogen ud, ihvertfald ikke ufortjent

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 16 timer siden:

Du har hvad???

Det er vist ikke lovligt - og uanset at du er blevet snydt (for det er du), behøver du jo ikke gå til ulovligheder. Med den oplevelse, mener jeg dog det er helt OK at beskrive det, det er egentlig ikke at hænge nogen ud, ihvertfald ikke ufortjent

Hov hov! Du gengiver et citat som IKKE er mit!! Jeg har kun fortalt at jeg har mødt hende, og at ikke snød eller forsøgte på det!!

Så. Få lige styr på dine citater!!

Pas lige på hvordan du bruger dette!

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 3 timer siden:

Hov hov! Du gengiver et citat som IKKE er mit!! Jeg har kun fortalt at jeg har mødt hende, og at ikke snød eller forsøgte på det!!

Så. Få lige styr på dine citater!!

Pas lige på hvordan du bruger dette!

Hov, ja, det er da gået helt galt. Min uforbeholdende undskyldning !

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, den 25.12.2019 at 15:49:

Jeg havde ikke set denne advarsel og mødtes med hende hos hende. Hun holder til i en kælder i et stort hus, som fungerer som kollektiv. Hun siger hun bor der med en veninde, men det virker lidt prof og mere som et bordel. 

Sød pige, med flot slank krop, velsmagende fisse og flotte bryster der har fået hjælp. Betaling ordnede vi efter og hun bad aldrig om det, men eftersom vi havde aftalt beløbet inden, var det ret lige til. 
God oplevelse for mig. 

Jeg tilskriver mig denne. Desuden kender hun til "advarslen" om hende men hver gang hun skriver et svar herinde bliver det fjernet eller anmeldt (jvf. hende selv).

Super fin oplevelse, hun er sød, reel og fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello
TestPilot skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tilskriver mig denne. Desuden kender hun til "advarslen" om hende men hver gang hun skriver et svar herinde bliver det fjernet eller anmeldt (jvf. hende selv).

Super fin oplevelse, hun er sød, reel og fræk.

Det ændrer ikke på, hun snød mig for mine penge uden at yde noget for det. Hun er velkommen til at betale tilbage, så skal jeg gerne bede admin om at slette tråden eller ændre min holdning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...