Hop til indhold
TLarsen83

golden shower ?

Recommended Posts

Hej alle sammen går og overvejer en omgang med en hvor golden shower skal indgå en ting der jo skal prøves :-D men jer der har prøvet det vil i fortælle lidt om oplevelsen ? også ang hygiejne med bad osv bagefter og hvem i vil anbefale nord for fjorden hvis der er nogen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tænker  du  som  giver eller  modtager... eller  begge  dele???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Har prøvet det nogle få gange efter et stærkt ønske fra en gæst. Hvor jeg var giver, og han modtager. Den anden vej tilbyder jeg ikke. Det er gået fint. Ang. hygiejne, så er et bad bagefter en selvfølge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at modtage nogle gange.

Vildt frækt med en skøn kvinde siddende på mit ansigt hvor hun giver slip på de gyldne dråber mens jeg slikker.

<3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

:P Jeg har en stor svaghed for netop de gyldne dråber, jeg modtager gerne (meget gerne).

Et bad bagefter er et must i min verden, om man så "gemmer" lidt af den gode smag i munden er en anden sag.

Jeg har et par gange "smagt" Saftige Maria, dejligt. Hvis det er nord for fjorden.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jeg spørge, drikker i det - eller lader i det løbe ud af munden igen?

 

og i gøre det sikket ikke i sengen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
fræk6 skrev, for 41 minutter siden:

Må jeg spørge, drikker i det - eller lader i det løbe ud af munden igen?

 

og i gøre det sikket ikke i sengen

De  mænd  som  har  modtaget  fra  mig  har  slubret  væsken  i  sig  med  stor  nydelse, andre  har  jeg  ramt  på  deres  krop.. typisk  deres  pik. 

Som  modtager  sluger  jeg  helst  ikke,  men  har  slugt  et  par  gange når  jeg  har  været  en  nasty  tøs. 

Vigtigt  at  der  er  drukket  rigeligt  af  vand  forinden 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

De  mænd  som  har  modtaget  fra  mig  har  slubret  væsken  i  sig  med  stor  nydelse, andre  har  jeg  ramt  på  deres  krop.. typisk  deres  pik. 

Som  modtager  sluger  jeg  helst  ikke,  men  har  slugt  et  par  gange når  jeg  har  været  en  nasty  tøs. 

Vigtigt  at  der  er  drukket  rigeligt  af  vand  forinden 

 

De har gange jeg har prøvet har jeg drukket med stor velbehag.

@Nemtøs har jeg får chancen for at smage dine gyldne dråber <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...