Hop til indhold
Guest Pikken38

Store stive strittende brystvorter...

Recommended Posts

Guest Pikken38

Hej Folkens.

Først vil jeg sige at det er super fedt at læse jeres anmeldelser herinde. Og syntes mange af jer herinde give gode, dejlige lange frække beskrivelser. Nice.. :-)

Jeg har valgt at oprette en profil da jeg tænder vildt meget på "Store stive brystvorter!"

Håber at nogle af jer herinde kan hjælpe med steder i evt har besøgt med piger, som har dette. For er nationalitet ikke væsentligt. Bare de er berøringsvenlige

Jeg har selv været på besøg en del steder og bidrager gerne med anmeldelser.. 

Håber nogle kan/vil hjælpe.

Vh Pikken

Redigeret af Pikken38

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JamesBlond

Et par isterninger, tror jeg ingen kvinde kan undgå at begynde at stritte :)

Velkommen til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pikken38
JamesBlond skrev, for 5 minutter siden:

Et par isterninger, tror jeg ingen kvinde kan undgå at begynde at stritte :)

Velkommen til.

Takker for din gode humor... :-)

Men der er faktisk mange kvinder hvis brystvorter slet ikke kan stritte eller bliver stive. Og mange har også nogle ret små nogle og det er der selvfølgelig også nogle som tænder på. Men jeg er mere til de store. Dem der er på størrelse med et fingerbøl eller større. Det tænder mig vildt meget, når de kan blive rigtig store.

Vh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken38 skrev, for 11 timer siden:

Takker for din gode humor... :-)

Men der er faktisk mange kvinder hvis brystvorter slet ikke kan stritte eller bliver stive. Og mange har også nogle ret små nogle og det er der selvfølgelig også nogle som tænder på. Men jeg er mere til de store. Dem der er på størrelse med et fingerbøl eller større. Det tænder mig vildt meget, når de kan blive rigtig store.

Vh.

Jeg har lidt af den samme fetish. Men desværre er det sjældent det punkt som omtales mest i anmeldelserne :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Susy hos Apex på Mariendalsvej 25 har STORE strittende nippels  og kan lide at du slikker på dem  Hun er dog en Thai kvinde, men du vil ikke fortryde et besøg hos hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pikken38

Hej. Takker. Det må prøves af, er tilfældigvis lige kommet til kbh i dag. 

Ved du noget om priser ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pikken38
Midtvestagurken skrev, for 5 timer siden:

Jeg har lidt af den samme fetish. Men desværre er det sjældent det punkt som omtales mest i anmeldelserne :D

 

Det kan jeg kun give dig ret i. Men engang imellem fortæller nogen at de har mødt en med frække store brystvorter ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv samme svaghed for store brystvorter, og kan ligeledes anbefale Suzy hos Apex Siam. Derudover har den vidundelige Trine Tease også det du søger, og er tilmed dejlig på alle andre måder også. Jeg har ikke et link til Trine men prøv at søg på EG...

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonRaz skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har selv samme svaghed for store brystvorter, og kan ligeledes anbefale Suzy hos Apex Siam. Derudover har den vidundelige Trine Tease også det du søger, og er tilmed dejlig på alle andre måder også. Jeg har ikke et link til Trine men prøv at søg på EG...

Trine:

https://annoncelight.dk/showad/182326

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pikken38

Hey Don. 

Takker for oplysningen og det er helt sikkert noget jeg vil tjekke ud. ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
nylonstrømpen skrev, for 5 timer siden:

Apex lyder spændende, men er der nogen med kendskab til ligende i Randers området :-)

@nylonstrømpen fint du efterlyser, jeg kan se du er ny bruger - der er geografisk opdeling også i Thai - en efterlysning i "jyllandsafdelingen" vil nok bedre kunne hjælpe dig end en efterlysning i en tråd for København Sjælland - Og velkommen til 

BH

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pikken38

Hey Alko. 

Jeg søger i hele DK.  Er ret mobil og kører gerne efter det rigtige, ligemeget om det er i Jylland eller på Sjælland.  ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 29 minutter siden:

@nylonstrømpen fint du efterlyser, jeg kan se du er ny bruger - der er geografisk opdeling også i Thai - en efterlysning i "jyllandsafdelingen" vil nok bedre kunne hjælpe dig end en efterlysning i en tråd for København Sjælland - Og velkommen til 

BH

Alko

Det giver mening, tak for det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...