Hop til indhold
TheJack

Sugarbabes i det jyske

Recommended Posts

Kære brødre.

Laver lige en generel efterlysning i håb om, at nogle af Jer kan hjælpe med anbefalesværdige sugarbabes i det jyske(måske Fyn hvis hun er god):-). Jeg er medlem og har været det af flere omgange, synes desværre det er stukket lidt af derinde forstået på den måde, at mange forlanger kr 2.500/3.000kr for et alm møde. Inden mit medlemskab denne gang har jeg vel tidligere besøgt/haft besøg 10-12 sugarbabes og har betalt mellem 1000-2000kr.

Er der nogle der kan anbefale - gerne i PB - nogle sugarbabes der gerne vil mødes til priser i niveauet 1.000-2.000kr? Så skriv gerne. Eneste krav slanke - om hun er kaukasisk, asiat, latina eller afrikansk er ikke afgørende. 

Mange hilsner

The Jack

PS: Et par af de bedste møder jeg har haft ned sugarbabes er faktisk pba anbefalinger fra EG brødre, så TAK for det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og skulle nogle af de "anbefalinger" finde vej hertil, så er de også meget velkomne - har desværre gjort samme erfaring som TheJack!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa EksilKøbenhavner. Tak for tippet - har kigget efter dem, ser ikke ud til, at de er aktive mere :(. Men leder videre - ihvertfald indtil de 30 dages medlemskab udløber:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...