TheJack 254 Skrevet 8. August, 2019 Kære brødre. Laver lige en generel efterlysning i håb om, at nogle af Jer kan hjælpe med anbefalesværdige sugarbabes i det jyske(måske Fyn hvis hun er god):-). Jeg er medlem og har været det af flere omgange, synes desværre det er stukket lidt af derinde forstået på den måde, at mange forlanger kr 2.500/3.000kr for et alm møde. Inden mit medlemskab denne gang har jeg vel tidligere besøgt/haft besøg 10-12 sugarbabes og har betalt mellem 1000-2000kr. Er der nogle der kan anbefale - gerne i PB - nogle sugarbabes der gerne vil mødes til priser i niveauet 1.000-2.000kr? Så skriv gerne. Eneste krav slanke - om hun er kaukasisk, asiat, latina eller afrikansk er ikke afgørende. Mange hilsner The Jack PS: Et par af de bedste møder jeg har haft ned sugarbabes er faktisk pba anbefalinger fra EG brødre, så TAK for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jyden1 10 Skrevet 8. August, 2019 Og skulle nogle af de "anbefalinger" finde vej hertil, så er de også meget velkomne - har desværre gjort samme erfaring som TheJack! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 9. August, 2019 Smilende K eller Sonja D hvis de stadigt er derinde 1000,- pr kneppe-session Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 254 Skrevet 9. August, 2019 Hejsa EksilKøbenhavner. Tak for tippet - har kigget efter dem, ser ikke ud til, at de er aktive mere . Men leder videre - ihvertfald indtil de 30 dages medlemskab udløber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg