Hop til indhold

Recommended Posts

Så længe man ikke ved 100% hvem der er på den anden side, er det vel lidt spændende.

Jeg har ikke selv modtaget et blow fra en mand i et glore holel….. så vidt jeg ved.. :D

Men så længe der ikke er skæg der kradser, så tror jeg at mænd sutter lige så godt som kvinderne. :rolleyes:

Og gloryhole, giver vel yderen en vis form for diskretion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders jensen
Arne Jensen skrev, for 4 timer siden:

Tak for linket 

Har du prøvet konceptet? Mange af disse sider lader til at være gratis og så når man har brugt tid på at oprette så kan man ingenting uden at betale :) 

men er denne anderledes? Og har du haft held med den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders jensen skrev, for 20 timer siden:

Tak for linket 

Har du prøvet konceptet? Mange af disse sider lader til at være gratis og så når man har brugt tid på at oprette så kan man ingenting uden at betale :) 

men er denne anderledes? Og har du haft held med den?

Har ingen erfaring med gloryholes, men med dogging på stranden gennem http://www.dogging-fun.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders jensen
Arne Jensen skrev, for 8 timer siden:

Har ingen erfaring med gloryholes, men med dogging på stranden gennem http://www.dogging-fun.dk/

Og det forblev gratis ? Også når man skal til at lave aftaler og skrive sammen? 

Ret sejt hvis det er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders jensen skrev, for 20 timer siden:

Og det forblev gratis ? Også når man skal til at lave aftaler og skrive sammen? 

Ret sejt hvis det er :)

Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...