Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/272774

Besøgte denne skønne kvinde i Vejle, en lidt ældre thai kvinde men hun er super skøn og dejlig at besøge. Hun skriver at hun er 35 og det skal nok passe, de 4 første billeder der kommer frem når man trykker på ikonet ( starlet )de passer meget godt, de andre er nok 3-5 år gamle. Hun har stadigvæk en ok krop og pæne bryster som måske er hjulpet lidt men stadigvæk dejlig bløde og berørings venlige. Havde aftalt en time med b2b og 69 uden og med 2 udløsninger i hendes mund hvis jeg kunne. Blev vist ind i massage rummet og fik styr på det aftalte og fik klaret betalingen, blev spurgt om jeg ville have et bad, med takkede nej da jeg lige kom nyvasket hjemmefra og det var ok med hende. Fik smidt klunset og lagde mig op på briksen og et par minutter senere kon hun ind i rummet kun i trusser, startede med et lille forsigtigt kys mens jeg mærkede på hendes lille frække røv og de skønne bryster, hurtigt fandt hendes lille hånd kalorius som hun straks gav udtryk for at den var stor og lige noget for hende ( 18-19 cm) så ja den er ikke af de mindste, efter lidt håndarbejde hoppede hun op på briksen og begyndte på et lækkert økoblow og det kan hun godt finde ud af, efter lidt tid smed hun trusserne og vi endte i en 69 hvor hun fik den store tur og det gik jo som det går når pikken er kommet ind i en varm mund, hun tog hele ladningen i munden og suttede videre indtil udløsningen var helt færdig, hun sluger ikke men havde ikke travlt med at komme ned fra briksen og spytte ud. Hun gik ud for at skylle munden og vendte tilbage for at starte på b2b massagen, det var lækkert men ikke super massage men heldigvis ikke med en masse olie så man ender som en sardin på dåse. Da bagsiden var overstået skulle forsiden jo også under behandling og så kunne jeg jo også komme til at lege lidt med både bryster og mis og det kan man jo godt lide som mand. Hurtigt kom der liv sydpå og aftalen var jo kun blow og ikke sex, men hun mente nu at hun ville prøve om der var plads i hendes fisse, først prøvede hun at ride mig men det kunne hun ikke klare, så en lille klat glidecreme på pikken og hende op på alle fire så jeg kunne kneppe hende i doggy, i starten jamrede hun lidt men efter et par minutter i stille og roligt tempo kunne hun tage den helt i bund og der kom lidt mere tempo på, kunne dog ikke holde til det i længden og måtte skyde kanonen af for 2 gang. Bagefter lå vi lidt og holdt lidt om hinanden og småsnakkede og hun havde ikke travlt med at få mig ud af døren, alt har dog en ende så på med tøjet og et lille kys og kram til afsked og så stod jeg på gaden igen efter en time og 20 minutter så alt i alt en dejlig oplevelse med en dejlig kvinde så jeg kommer helt sikkert igen.

kim

Redigeret af Kim 0240

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...