Hop til indhold
lille_peter

findlovedate.com FUP SIDE !

Recommended Posts

Der er rigtig mange profiler fra findlovedate.com på annoncelight.dk

Det er på tide at annoncelight.dk får lukket ned for allé nuværende og kommende annoncer der kun har til formål at lokke kunder til fup siden findlovedate.com ellers ender det med at annoncelight.dk bliver en så utroværdig side et alle løber skridende bort!

Her er i hvert fald  4 mail adresser som man ikke skal spille sin tid på!

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

De skriver et par beskeder også kommer der en besked som den nedenstående med at du skal kontakte dem på findlovedate.com...... KUN MED DET FORMÅL AT TAGE DINE SURT TJENET PENGE :!: :oops:

 

"Undskyld at jeg ikke er så hurtig til at svare dig, men jeg har arbejdet meget de dage her.. ikke noget jeg vil kede dig med, men derfor er jeg ikke på computeren så meget.
Jeg vil rigtig gerne at vi kan aftale noget nærmere, men det ville være nemmere for mig hvis du kan skrive til mig på lovedate.. Jeg bruger telefon til at skrive der så du får lige min profil https://findlovedate.com/×××××××
Håber at du kan lide de billeder jeg sender og har også flere :D Jeg tænkte at jeg lige ville sende lidt til dig så du kunne se mere.. Hvor intet vover intet vinder ;)

Frække kys fra mig"

Jeg håber at alle vil bidrage med de e-mail adresser som de anvender  her i tråden så vi så hurtigt som muligt får sat en stopper for det FUP firma.

På forhånd tak for hjælpen

lille_peter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 6 timer siden:

Jeg håber at alle vil bidrage med de e-mail adresser som de anvender  her i tråden så vi så hurtigt som muligt får sat en stopper for det FUP firma.

På forhånd tak for hjælpen

lille_peter 

Godt skriv :)

Ja der er for mange af den slags profiler. Jeg ville anmelde de pågældende annoncer til AL via den rapporteringsmulighed der er til højre under hver annonce. Vælg andet som årsag og skriv kort om hvorfor du anmelder og indsæt evt. link til denne tråd for yderligere info.

DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 16 timer siden:

Godt skriv :)

Ja der er for mange af den slags profiler. Jeg ville anmelde de pågældende annoncer til AL via den rapporteringsmulighed der er til højre under hver annonce. Vælg andet som årsag og skriv kort om hvorfor du anmelder og indsæt evt. link til denne tråd for yderligere info.

DK fyr

Tak for input'et :)

Det har jeg naturligvis allerede gjort :)

Det jeg mente var at annoncelight.dk skulle gå aktivt ind og lukke ned for den eller de IP adresser som de anvender til at oprette deres fup annoncer fra,  nu ved jeg godt at de har mulighed for finde ny IP adresse også starte forfra, men det vil i hvert fald sætte en kraftig dæmper for deres lyst til at oprette FUP annoncer.

Håber at det det gav mening, selvom det for nogle er totalt sort snak.  Beklager der kom IT nørden lige op i mig :roll: :biggrin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 15 timer siden:

Tak for input'et :)

Det har jeg naturligvis allerede gjort :)

Det jeg mente var at annoncelight.dk skulle gå aktivt ind og lukke ned for den eller de IP adresser som de anvender til at oprette deres fup annoncer fra,  nu ved jeg godt at de har mulighed for finde ny IP adresse også starte forfra, men det vil i hvert fald sætte en kraftig dæmper for deres lyst til at oprette FUP annoncer.

Håber at det det gav mening, selvom det for nogle er totalt sort snak.  Beklager der kom IT nørden lige op i mig :roll: :biggrin:

 

Det ville intet hjælpe, at blokere for de IP-adresser, som er brugt til at oprette annoncerne. Jeg har lige tjekket IP-adresserne på de seneste 20 af den type annoncer vi har lukket. Kun en enkelt gang, er den samme IP-adresse blevet brugt til at oprette mere end én annonce og i det pågældende tilfælde var der tale om to annoncer, oprette med den samme IP-adresse.

Faktisk vil det kun skabe problemer, for helt uskyldige brugere, hvis vi begyndte at blokere for de IP-adresser de har brugt, da de alle er fra diverse danske teleselskaber. Dermed er der en meget stor chance for, at en helt uskyldig bruger, få dage senere, vil blive tildelt den samme IP-adresse og dermed blive begrænset.

Vi gør det faktisk allerede en smule besværligt, for alle fuskere at oprette nye annoncer hele tiden. Da alle nye brugere skal SMS verificeres, før de kan oprette en annonce. Hvis vi lukker en bruger, bliver mobilnummeret som den pågældende bruger har brugt til at verificere deres bruger med, også blokeret. Så hvis de igen, forsøger at verificere en bruger med det samme mobilnummer, så vil den nye bruger automatisk blive blokeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncelight er efterhånden fyldt med mange og jeg mener mange fupsider, det samme gør sig gældende for de reklamer som ligger på annoncelight og eroguide. De beder også om at finde sex på sider som udelukkende kun vil hive penge ud af folket. Derfor klikker jeg aldrig på de sider.

Faktisk er jeg ved at gå så småt væk fra annoncelight fordi der er sgu alt for mange udenlandske kvinder og mange snyder og bedrager med både billeder og deres ydelser..Jg savner de danske helt alm kvinder som virkelig gør en stor ære ud af og modtage fyre og holde sig diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...