Hop til indhold
KnudSan

Synes det er frækt at se kendte uden tøj på

Recommended Posts

Inspireret af Sarahs bryster og tråden med hende her, så vil jeg høre om hvad I tænker om mit udsagn.

Der er bare noget specielt over at se en kendt person uden tøj på.

Er det kun os mænd der tænder helt af på at se kendte uden tøj eller hvad tænker i dejlige piger / kvinder om at se kendte mænd uden tøj.

Angående kendte nøgne kvinder, der har jeg det sådan, at alder, størrelse, udseende m.m. ikke har den store betydning, det er bare frækt at se.

Det er også frækt at se de gode selfietråde her på EG af jer skønne lyserøde, Der er star kvalitet og I er jo semi kendte ;)

God aften til alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 1 time siden:

Inspireret af Sarahs bryster og tråden med hende her, så vil jeg høre om hvad I tænker om mit udsagn.

Der er bare noget specielt over at se en kendt person uden tøj på.

Er det kun os mænd der tænder helt af på at se kendte uden tøj eller hvad tænker i dejlige piger / kvinder om at se kendte mænd uden tøj.

Angående kendte nøgne kvinder, der har jeg det sådan, at alder, størrelse, udseende m.m. ikke har den store betydning, det er bare frækt at se.

Det er også frækt at se de gode selfietråde her på EG af jer skønne lyserøde, Der er star kvalitet og I er jo semi kendte ;)

God aften til alle 

Jeg synes det er usmageligt at ligge på lur med lange linser, for at få fotos af kendte uden tøj på eller bare et stykke med bart - og jeg forstår slet ikke at nogen mennesker kan få sig selv til at svælge i den slags intim snageri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg aldrig ligget på lur med lang linse:D

Selvfølgelig kan jeg godt følge din tankegang @Jernsvinet men der er meget her i verden der er usmageligt, men også meget der er smageligt.

Så når billederne er knipset, så ser jeg dem, hvis de lige dukker frem på det medie jeg er på.

Må også sige at der er mange fotos af dejlige kvinder i næsten ingenting på de røde løbere, reklame, blikfang men stadig frækt også selvom det kun handler om penge til store modehuse eller filmindustrien.

Ja sådan er der så meget.

God dag ude i den virkelige verden ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...