Hop til indhold
janto

Fræk kvinde søger sex Fyn

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/280569

Er der nogen som har besøgt denne kvinde.

For noget tid siden havde hun en annonce her på EG og jeg skrev til hende og der gik nogle dage inden hun svarede tilbage. 

Hun var meget opsat til at vi skulle mødes og efter et par mails frem og tilbage forslog hun at vi skulle til at skrive sammen inde på en dating sider som hedder findlovedate.com som det koster kassen at skrive der og det svarer jeg at det kunne der ikke bliver taler om også blev der tavs ingen kontakt mere.

Mit gæt er at det er en reklame for 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det koster 17-20  kroner at sende en besked når du er kommet ind på den datingside. Det er svindelfirmaer, og de har været omtalt her tidligere, kan ikke huske linket. Og de er meget dygtige til at holde en dialog igang når du først er inde på deres datingside. Det koster dig kassen.  Det er typisk at der kun er en email adresse på deres annoncer.  Når jeg rammer ind i sådan en annonce og får den mail hvor jeg skal skifte datingside, så sender jeg en ualmindelig grov mail til dem. Hører aldrig fra dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...