Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Hun er ret dejligt. 

Søg i anmeldelser under Kit Kat

 

 

 

Hvad har Ann og Kit Kat med hinanden at gøre ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt denne "unge og Horny" Ann.

Min anmeldelse bliver ret lunken. Udmærket kontakt via SMS - spørgsmål og svar - god og lettere humoristisk tone. Aftale på plads næste dag - vejnavn med det samme nummer på vejen kunne jeg få næste dag. 

Næste dag bekræfter jeg, at jeg er på vej -  og får nummeret tilsendt efter endnu en forespørgsel. Da jeg kommer frem, skal jeg gå til døren og skrive igen. Det gør jeg - rykker for svar og får så tilbagemelding, at jeg er velkommen, men skal lige gå op til et husnummer længee oppe ad vejen og ringe på. I 5 minutter er jeg hængt til tørre ved forkert husnummer, mens "Ann" tjekker mig ud fra den rigtige adresse. Oplevelser med fastboende, der kommer ind og ud og kigger mærkeligt, forbliver min oplevelse.

Da jeg er kommet ind, tager jeg et bad. imens forlader kæresten - formoder jeg - lejligheden med barn i barnevogn - ophidsende - NOT.

En velkendt dårlig massage men masser af olie. "Ann" er smilende og sød, men hverken blow eller øvrig håndtering fortjener yderligere beskrivelse.

Det lykkes dog at få drænet pjæverten, men et sølle besøg.

Ann er som sagt sød og smilende, men det skriger på ingen måde på gentagelse.

På vej ud møder jeg så mand med barnevogn igen.

Jeg venter med længsel på, at Cream kommer tilbage igen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skal lige forstå det helt rigtigt: var det Anns kæreste og barn som forlod lejligheden da du kom for at hygge med Ann???? Og som kom retur da du var tømt for små børn??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Upcoming guy skrev, for 3 timer siden:

Jeg har også besøgt denne "unge og Horny" Ann.

Min anmeldelse bliver ret lunken. Udmærket kontakt via SMS - spørgsmål og svar - god og lettere humoristisk tone. Aftale på plads næste dag - vejnavn med det samme nummer på vejen kunne jeg få næste dag. 

Næste dag bekræfter jeg, at jeg er på vej -  og får nummeret tilsendt efter endnu en forespørgsel. Da jeg kommer frem, skal jeg gå til døren og skrive igen. Det gør jeg - rykker for svar og får så tilbagemelding, at jeg er velkommen, men skal lige gå op til et husnummer længee oppe ad vejen og ringe på. I 5 minutter er jeg hængt til tørre ved forkert husnummer, mens "Ann" tjekker mig ud fra den rigtige adresse. Oplevelser med fastboende, der kommer ind og ud og kigger mærkeligt, forbliver min oplevelse.

Da jeg er kommet ind, tager jeg et bad. imens forlader kæresten - formoder jeg - lejligheden med barn i barnevogn - ophidsende - NOT.

En velkendt dårlig massage men masser af olie. "Ann" er smilende og sød, men hverken blow eller øvrig håndtering fortjener yderligere beskrivelse.

Det lykkes dog at få drænet pjæverten, men et sølle besøg.

Ann er som sagt sød og smilende, men det skriger på ingen måde på gentagelse.

På vej ud møder jeg så mand med barnevogn igen.

Jeg venter med længsel på, at Cream kommer tilbage igen :-)

 

Det er vi mange der gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denondp
Curious_dk skrev, den 7.8.2019 at 16:46:

Hejsa

faldt over denne profil - ser interessant ud

https://annoncelight.dk/showad/270110

nogen gode råd!?

 

Besøgte denne skønhed på hotel i Aalborg :) Fik hele turen . Bj uden og slikkede hende så det drev ud af hende ;) Nok den bedste tur jeg har prøvet med en gp 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...