Hop til indhold
DaJe8000

New Sexy trans Aarhus - Mabel

Recommended Posts

Århusman skrev, for 4 timer siden:

Om ikke andet så virker det lidt for mig, som om der mangler "noget" på billed nr. 2. 

Enig men hun skriver tydeligt, at hun har en pik uden problemer med erektionen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min sms korrespondance siger mig, at der nok er en rar person bag annoncen. Lidt ekstra info: pik ikke 7 cm som der står på annoncelight, men angiveligt 6" (tommer) - lyder ærligt.
Da jeg egentlig havde lavet en aftale skrev jeg, for en sikkerheds skyld, at min alder er over 50 og det fik Mabel til at trække sig lidt. Ville gerne have et billede af mig. Den slags gør jeg ikke umiddelbart, men jeg tilføjede at jeg er pæn slank, veltrænet etc. Hun svarer, at hun måske ikke kan få rejsning (pga min alder? fordi hun ikke tænder på ældre mænd?) og at jeg så vil blive skuffet. Det er jo ærlig snak også selvom hun gerne vil tage mig som kunde hvor jeg så må undvære hendes tændthed. Valget er lidt svært eftersom jeg ikke ved om det bliver godt eller skidt. Så jeg ser tiden an til i morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 22 timer siden:

Min sms korrespondance siger mig, at der nok er en rar person bag annoncen. Lidt ekstra info: pik ikke 7 cm som der står på annoncelight, men angiveligt 6" (tommer) - lyder ærligt.
Da jeg egentlig havde lavet en aftale skrev jeg, for en sikkerheds skyld, at min alder er over 50 og det fik Mabel til at trække sig lidt. Ville gerne have et billede af mig. Den slags gør jeg ikke umiddelbart, men jeg tilføjede at jeg er pæn slank, veltrænet etc. Hun svarer, at hun måske ikke kan få rejsning (pga min alder? fordi hun ikke tænder på ældre mænd?) og at jeg så vil blive skuffet. Det er jo ærlig snak også selvom hun gerne vil tage mig som kunde hvor jeg så må undvære hendes tændthed. Valget er lidt svært eftersom jeg ikke ved om det bliver godt eller skidt. Så jeg ser tiden an til i morgen.

Spændt på hvaor din historie lander - for smuk er hun. Jeg er selv + 50

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Mabel igår og må siger hun virkelig er en diamant. Hun er smuk på billederne men endnu smukkere når man ser hende i virkeligheden. Jeg skal helt sikkert  besøge hende igen. Hvis man overvejer at tage afsted så er min opfordring entydig, gør det du fortryder ikke. Jeg anmelder hende senere i dag. Men ville lige skrive på denne tråd også. Jeg snakkede lidt med hende bagefter og spurgte lidt indtil hvordan hun har det med kunder iforhold til alder og størrelse. Hun siger at hun 100 % tager imod alle kunder og ikke siger nej til nogen. Men man kan mærke at hun går meget op i at kunderne føler sig tilfredse. Jeg er overrasket over hvor sød hun er og hvor meget hun går op i kundernes oplevelse. 

Men skriver som sagt en anmeldelse senere. Rigtig god dag :). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...