Hop til indhold

Recommended Posts

Var fordi Anna swedish i går og ja.... havde skrevet med hende og hun tilbyder nogle af de ting der står på min fantasi liste. Men blev mødt af en meget  uoplagt og noget slidt kvinde... billeder er af hende men med et ordentlig lag spartelmasse... der var virkelig beskidt i lejligheden og da vi kom ind til sengen mistet jeg fuldstændig lysten... meget beskidt med pletter og et kondom der lå ved siden af.... så fik sagt nej tak og ud igen... 

Så ja kan ikke sige noget om hun kan levere i sengen :-)

https://annoncelight.dk/showad/278544

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var godt nok ærgerligt  jeg havde håbet at besøge hende senere på måneden, når jeg skal en tur til Jylland.

Vil i andre der har erfaringer med hende ikke være flinke at skrive lidt, på denne blok - Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik besøgt Anna, billederne af hende foran sengen, er taget i lejligheden. Anna er lidt mindre end man får indtryk af, sød om med diskret makeup. Brysterne lidt mindre og ikke så faste som på billedet. Hun er ryger, men syntes at det var flot skjult, det kunne flere gp'ere lære noget af, det var svært at smage og dejlig kysseglad. Rengøringen i lejligheden var ok, som på en god dag hos min søn. Sexen ok, indlevelsen rigtig god, kender hende ikke men slikkede  hende til næsten til en orgasme men fangede det Ikke, så da jeg stoppede var hun faktisk ved at eksplodere så jeg måtte lige gøre det færdigt :) dejligt at nyde hende, Afsluttede i munden og ansigtet.

Jeg er glad for jeg tog chancen, og besøger hende gerne igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...