Hop til indhold
Guest Snigeren902

Emm2019 - Nyborg

Recommended Posts

Guest JamesBlond

Det eneste jeg ved er at der er en ny pige på ca hver 2-3. måned. Hende der var før, var vist meget populær.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Ja lige præcis, men hende her er godt nok svære at lave en aftale med på grund af hendes mangel på engelsk og dansk kundskaber, så håbede næsten på at nogle havde været der for at høre om priser osv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902
Snigeren902 skrev, for 3 minutter siden:

Ja lige præcis, men hende her er godt nok svære at lave en aftale med på grund af hendes mangel på engelsk og dansk kundskaber, så håbede næsten på at nogle havde været der for at høre om priser osv 

Altså selvfølgelig udover de priser som står i annoncen hvis i forstår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest desireto2
Snigeren902 skrev, den 9/8/2019 at 14:09:

Altså selvfølgelig udover de priser som står i annoncen hvis i forstår. 

1000,- for fuld pakke 

800,- for BJ (500,- for 1 time massage + 300,- for BJ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902
desireto2 skrev, den 16/8/2019 at 11:30:

1000,- for fuld pakke 

800,- for BJ (500,- for 1 time massage + 300,- for BJ) 

Hvordan ser hun hun ud? Er hun en lækker lille sag eller? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

havde booket en tid i dag til kl 13,30. i dag. op på briksen blev vasket af med varmt vand på ryggen.baller og ben. og så gik massagen i gang. først op på min ryg, og ben. og så varm olie. om på ryggen. så var det ben og lår, så lagde hun hænder på den og spurgte den osse ha massage. sagde pænt nej tak. hun kunne overhovedet ikke tænde mig. det var meget hård massage. så skulle ikke nyde noget hun skulle gi den en omgang. efter 45 minutter stod jeg ude på gaden igen, synes ikke det var pengene værd, om det var fordi jeg ikke ønske masaage.af lille mand ved jeg ikke, men har man bestil en time så er det en time.....jeg kommer ikke der igen,

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 16 timer siden:

havde booket en tid i dag til kl 13,30. i dag. op på briksen blev vasket af med varmt vand på ryggen.baller og ben. og så gik massagen i gang. først op på min ryg, og ben. og så varm olie. om på ryggen. så var det ben og lår, så lagde hun hænder på den og spurgte den osse ha massage. sagde pænt nej tak. hun kunne overhovedet ikke tænde mig. det var meget hård massage. så skulle ikke nyde noget hun skulle gi den en omgang. efter 45 minutter stod jeg ude på gaden igen, synes ikke det var pengene værd, om det var fordi jeg ikke ønske masaage.af lille mand ved jeg ikke, men har man bestil en time så er det en time.....jeg kommer ikke der igen,

Hvordan så hun ud og har du en ca alder? Normalt er der billeder af 1-2 piger i hendes annonce, men det er der ikke lige for tiden. Det får mig til at tro at hun ikke har nogen ansatte for tiden, men det er selvfølgelig ren spekulation fra min side. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 6 minutter siden:

Hvordan så hun ud og har du en ca alder? Normalt er der billeder af 1-2 piger i hendes annonce, men det er der ikke lige for tiden. Det får mig til at tro at hun ikke har nogen ansatte for tiden, men det er selvfølgelig ren spekulation fra min side. :)

Det var jo selvfølelig en thai, er svært og beskrive hende.. lidt buttet med mundbind, og ca 30-35 år. tror det var mutter selv der åbne døren og viste mig ned til det bageste rum..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, vil jeg nok overveje en ekstra gang inden jeg tager derhen. Skal køre en kammerat til noget undersøgelse i Nyborg og skal slå et par timer ihjel der. Måske en tur i Fakta er mere spændende så... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Ok, vil jeg nok overveje en ekstra gang inden jeg tager derhen. Skal køre en kammerat til noget undersøgelse i Nyborg og skal slå et par timer ihjel der. Måske en tur i Fakta er mere spændende så... ;-) 

Du kan jo ringe til mutter, og spørge om Jasmin er der. 

Jeg har fået massage af Jasmin, og hun var god, og hun gave også et godt HJ, hvor jeg måtte røre hende imens. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 2 timer siden:

Du kan jo ringe til mutter, og spørge om Jasmin er der. 

Jeg har fået massage af Jasmin, og hun var god, og hun gave også et godt HJ, hvor jeg måtte røre hende imens. 

nu ved jeg ike om det var Jasmin. men det jeg fik var ikke massage. er helt ødelagt i dag i ryggen,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle der har været forbi for nyligt?

Det er noget af en bryst bombe der er vist billede af, tror nok jeg skal forbi en dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, for 49 minutter siden:

Er der nogle der har været forbi for nyligt?

Det er noget af en bryst bombe der er vist billede af, tror nok jeg skal forbi en dag. 

har du en god ryg. ellers ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 timer siden:

Hvad mener du?

fordi hun er så hård,  ryggen er helt smadret efter hendes tur på den.... har prøvet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902
Dam skrev, den 18.10.2020 at 14:01:

Er der nogle der har været forbi for nyligt?

Det er noget af en bryst bombe der er vist billede af, tror nok jeg skal forbi en dag. 

Har ikke være forbi for nylig! Men den samme lækre tøs var der også sidste år på samme tidspunkt! Jeg skal satme der ned igen nu! Hun er vildt lækker! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, den 18.10.2020 at 14:51:

har du en god ryg. ellers ikke

Med de kasser hun har, må det godt tynge kraftigt hvis hun bruger dem til at massere med, den chance tager jeg sgu i næste uge:smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, den 21.10.2020 at 13:30:

Med de kasser hun har, må det godt tynge kraftigt hvis hun bruger dem til at massere med, den chance tager jeg sgu i næste uge:smile:

Hej har du været forbi Nyborg? Jeg skal til Nyborg i morgen, så kunne være rart at vide om jeg skal finde lidt ekstra tid. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev til pigen i annoncen og fik opgivet en adresse som er den samme som dem her http://123thaimassage.dk 

Mutter lukkede op og jeg blev vist ind i et værelse, spurgte hvad jeg ønskede. Jeg bad om en times massage. Der kom en stor og grov thai kvinde, som gav en udemærket massage. Efter massagen spurgte hun om jeg ønskede andet for så ville hun kalde en anden ind. 

Jeg takkede nej, men det er muligt at få det hele. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...