Hop til indhold
GLstodder

Kinesiske kvinder i Tyskland.

Recommended Posts

Kinesiske kvinder i Tyskland.

Jeg har en svaghed for asiatiske kvinder, og derfor besluttede jeg at se på hvordan det forholdt sig med kinesiske kvinder i Tyskland. 

I Hamborg var der, i de annoncer som jeg kunne finde på nettet, kun en kvinde som gav sig ud for at være af kinesisk oprindelse, men billederne i annoncen var helt tydeligt falske, så hun blev droppet. 

I Berlin er der minimum 2 bordeller, som hver har flere unge kvinder som helt sikkert er kinesiske - det er på Weserstrasse 46 (Weserstrasse er et af de gadenavne som der findes både i en øst og en vestudgave i Berlin, men i dette tilfælde er det den østlige tæt ved S-Bahn station Ostkreutz som er aktuel). Bordellet kører et koncept som hedder 30 minutter 60 €/60 minutter 100€, som de ser ud til at holde fast i, men mit indtryk er at de er reelle, og man får uden vrøvl og bryderier leveret det som man har aftalt. De 2 damer som jeg besøgte der, var måske ca. 25 år, søde og samarbejdsvillige, og efter min mening dejlige.

Der er for øvrigt en hel del hyggelig kneiper og restauranter i både Sontagsstrasse og Neue Bahnhofsstrasse tæt ved S Bahn station Ostkreutz.

Det andet sted er på Nordkapstrasse 1 tæt ved S-Bahn station Bornholmerstrasse. Her var der en ca. 45 årlig bordelmutter som lagde op til at hun egenhændig skulle ekspedere mine sager, men da jeg reagerede ved at være på vej ud af døren, tryllede hun så pludselig 3 kønne (synes jeg) unge kinesiske kvinder frem, som jeg kunne vælge imellem. Hende jeg valgte var som pigerne på Weeserstrasse, men hun brugte i mangel af andet flere spanske gloser - det har været oplyst her på siden flere gange at de kinesiske kvinder på Daisy Clup i KBH, har erfaringer fra arbejdsperioder i Spanien. Pris konceptet var det samme som Weserstrasse.

Man kan søge asiatiske kvinder i Berlin på: Asianladies.de, og thailandske kvinder bliver så også anset for at være asiatiske. Der er et større (ser det ud til) thailandsk bordel på Ahrensfelder Chaussee 162 (tæt ved S-Bahn station af samme navn) - det skulle være fordelt på 2 bygninger, med ca 12 - 15 thailandske kvinder tilsammen-??? Jeg nåede ikke at inspicere stedet, så hvordan alting forholder sig har jeg ikke styr på. Jeg kom nok til den konklusion, at hvis man vil se på thailandske kvinder, kan kan jo nemmere ta til Vejle eller Fredericia.

 

 

Redigeret af GLstodder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hvis de der kinesere også har været på daisy så tænker jeg menneske handel og vil holde mig væk...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Hvis de der kinesere også har været på daisy så tænker jeg menneske handel og vil holde mig væk...

Har der været oplysninger i pressen om at specielt kinesiske kvinder har været udsat for menneskehandel??  Jeg følger dagligt TV1 nyheder, og læser dagligt en jysk avis, og har ikke stødt på den slags påstande?

Del dette indlæg


Link til indlæg
GLstodder skrev, den 7.8.2019 at 11:02:

men hun brugte i mangel af andet flere spanske gloser - det har været oplyst her på siden flere gange at de kinesiske kvinder på Daisy Clup i KBH, har erfaringer fra arbejdsperioder i Spanien.

Hun kunne også være fra Phillipinerne, hvor en del taler spansk  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet Asia Team i Düsseldorf har eksisteret flere år (find dem på 6today.de). Har været der en enkelt gang for flere år siden; OK opelevelse. Mere husker jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 7.8.2019 at 11:40:

Hvis de der kinesere også har været på daisy så tænker jeg menneske handel og vil holde mig væk...

Til Alkoholikeren

Jeg vil gerne hvis de vil fortælle hvor du har de oplysninger om menneskesmugling fra? I de dele af pressen som jeg dagligt følger har har jeg ikke set den slags oplysninger/påstande. Du nævner også Daisy Club, men da firmaet Daisy Club stadig findes, tvivler jeg på at firmaet har været afsløret i kriminelle forhold? 

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
GLstodder skrev, Lige nu:

Til Alkoholikeren

Jeg vil gerne hvis de vil fortælle hvor du har de oplysninger om menneskesmugling fra? I de dele af pressen som jeg dagligt følger har har jeg ikke set den slags oplysninger/påstande. Du nævner også Daisy Club, men da firmaet Daisy Club stadig findes, tvivler jeg på at firmaet har været afsløret i kriminelle forhold? 

  

Gamle stodder - Læs hvad jeg skrev fremfor at komme med dine ubeføjede påstande - jeg skrev tænkte - Ikke konstaterede menneskehandel, det gør jeg fortsat, og vil hellere tage fejl mange gange - frem for at støtte menneskehandel. capice gamle?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...