Hop til indhold
GLstodder

Barenfelder Chaussee 40 i Hamborg

Recommended Posts

Jeg har “opdaget” er bordel i Hamborg - men det er nok ikke den helt store overraskelse at det kan lade sig gøre.

Det drejer sig om Bahrenfelder Chaussee 40  som man kan komme til ved at dreje fra på motorvej A7 i den næstsidste afkørsel inden Elbtunellen). Ca en halv km fra A7 ligger Bahrenfelder Chaussee 40 på venstre hånd , og man kan parkere 100 meter længere fremme på højre side bagved Lidl - jeg oplevede trafikken som fredelig - ikke som kaotisk storbytrafik.

Bygningen er et bordel som vel rummer 8 - 10 lejligheder, og flere kvinder deler samme lejlighed.

“Ordnung muss sein” - hver lejlighed har et navn (Rose, Stern osv), og inde i opgangen er der ved hver dør ringeklokker med navne på de kvinder som arbejder i den pågældende lejlighed. 

Man søger på “ModelleHamburg”, og vælger alle Modelle. Når man finder en dame som arbejder på Bahrenfelder Chaussee 40 , så klikker man på adressen, og så popper alle de kvinder op som for tiden er aktive på Bahrenfelder Chaussee 40 - i dag er der 20 annoncer.

Kvindens annonce indeholder telefonnummer og navn på lejlighed: klingelen bei. Efter at man telefonisk har lavet en aftale, så ringer man ved fordøren på lejlighedens navn, og der bliver åbnet - man finder lejligheden i opgangen og ringer på dørklokken med kvindens navn. 

Jeg valgte en dame “Carlet”, som helt givet var tysk/tyrker som oplyst, og det var måske også hendes billeder som var grundlaget inden de blev kørt gennem Adope Photoshop. Pris 60€ - den pris givetvis kunne og burde have været forhandlet ned. Hun var slank, brun og nok ca 10 år ældre end de 18 år som blev oplyst - tvær og ikke særligt samarbejdsvillig. 

Jeg var så ikke særligt begejstret for den dame jeg valgte, men måske kommer jeg der alligevel igen - ihvertfald mindst en enkelt gang. Det er jo nemt og hurtigt hvis man kører forbi på A7, og man kan vel heller ikke være uheldig hver gang? Eller kan man? - det vil måske vise sig.

 

Redigeret af GLstodder

Del dette indlæg


Link til indlæg
GLstodder skrev, 1 time siden:

Jeg har “opdaget” er bordel i Hamborg - men det er nok ikke den helt store overraskelse at det kan lade sig gøre.

Jeg har besøgt Kathi Angel her: https://www.modelle-hamburkg.de/locations/hamburg/schnelsen/hamburgs_perlen_13473.html

Det ligger lidt nordligere, så det er lidt hurtigere at komme til fra DK

Jeg har hidtil ikke syntes, det var den helt store åbenbaring at komme på bordel med flere piger i Hamburg - det er ihvertfald ikke køreturen værd i forhold de oplevelser man kan få på de mindre boreller i Flensburg med 1 - 2 piger. Men udvalget er større og man kan søge specifikke ydelser og mere specielle modeller.

GLstodder skrev, for 1 time siden:

Pris 60€ - den pris givetvis kunne og burde have været forhandlet ned. Hun var slank, brun og nok ca 10 år ældre end de 18 år som blev oplyst - tvær og ikke særligt samarbejdsvillig. 

Ja, måske kunne du have fået den ned på 50 €, men efter en sådan forhandling er samarbejdsvilligheden nok ikke blevet større. Hvis modellen ikke svarer til det beskrevne/ikke lever op til det man er gået efter/er uinteressant -  så er det ofte bedre at skynde sig ud af døren igen - her er det ofte nemmere, når man besøger en FKK-klub, da man her kan få tid til at flirte og se flere modeller an - evt. få tips fra andre besøgende om hvilke piger, der giver en god service uden optrækkeri - inden man beslutter sig - men vil man de lidt mere specielle ydelser og/eller mere specifikke modeller med specielle fortrin - så må man rundt i byen  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...