Hop til indhold
Guest Thebackpacker

Mødes i loveshoppen Onsdag 7 Aug

Recommended Posts

Guest Thebackpacker

Hej.....

Var der evt en pige(GP) der kunne tænke sig at mødes i kælderen i loveshoppen i Odense iaften, har længe tænkt tanken og synes det kunne være frækt at mødes i et af rummene os to alene ? Du vil selvfølgelig blive betalt

Gerne pb 

Redigeret af Thebackpacker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  overvejet  at  besøge  stedet  igen  men  det  bliver  i formiddagstimerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Jeg  har  overvejet  at  besøge  stedet  igen  men  det  bliver  i formiddagstimerne 

Hvornår havde du tænkt, evt dag og tidspunkt, for så kunne jeg da godt overveje at tag derned

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
most wanted skrev, for 50 minutter siden:

Hvornår havde du tænkt, evt dag og tidspunkt, for så kunne jeg da godt overveje at tag derned

Jeg  har  sendt  dig  en  pb,  ønsker  ikke  at  skrive  på  siden  hvornår  jeg  er  der. 

Du  er  velkommen til at svare hvis  det  kunne  friste dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Jeg  har  overvejet  at  besøge  stedet  igen  men  det  bliver  i formiddagstimerne 

Jeg vil meget gerne mødes med dig også - formiddagstimer passer sansynligvis ok for mig :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Jeg  har  sendt  dig  en  pb,  ønsker  ikke  at  skrive  på  siden  hvornår  jeg  er  der. 

Du  er  velkommen til at svare hvis  det  kunne  friste dig. 

Du må også meget meget gerne sende mig en pb frække Nemtøs.......;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Denskævepik skrev, for 52 minutter siden:

LoveShoppen er faktisk et godt sted til at evt møde en kvinde som gør det af lyst og liderlighed

Enig  de  2 gange  jeg  har  været  der  har  der  været  et  par  kvinder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Jeg  har  sendt  dig  en  pb,  ønsker  ikke  at  skrive  på  siden  hvornår  jeg  er  der. 

Du  er  velkommen til at svare hvis  det  kunne  friste dig. 

Har ikk modtaget nogen besked :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
most wanted skrev, for 6 minutter siden:

Har ikk modtaget nogen besked :)

Underligt  :-)

prøv  at  skrive til mig  i stedet  for 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Mit  opslag  herinde  er blevet  misforstået  - jeg  sender  ikke  pb  ud vedr  mit  evt  besøg  i  loveshoppen. 

Havde  blot  overvejet  at  besøge stedet  hvis  tid og  lyst er til det. 

Håber  trådstarter  finder  en  skøn  kvinde  som  vil  følges  med  ham 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Mit  opslag  herinde  er blevet  misforstået  - jeg  sender  ikke  pb  ud vedr  mit  evt  besøg  i  loveshoppen. 

Havde  blot  overvejet  at  besøge stedet  hvis  tid og  lyst er til det. 

Håber  trådstarter  finder  en  skøn  kvinde  som  vil  følges  med  ham 

Enig, selvfølgelig skal du da ikke sende en helvedes masse PM.   Mænd der har lyst burde sagtens kunne finde ud af, at kontakte en skøn kvinde.  Kan man ikke det, så er man næppe nok interesseret.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 5 timer siden:

Jamen hvad er der nede i den kælder? Hvad kan man og hvad bruger folk kælderen til? :D 

Til sex.

der er fællesrum, private rum med og uden gloryhole, bla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
Liv skrev, for 26 minutter siden:

Er det bedst at ha en aftale på forhånd eller kan man bare troppe op?

Jeg ser et tema for mig: "Liv i Loveshoppen" og ved gentagelse "Endnu mere Liv i Loveshoppen". B) Men helt ærligt, så lad os da lige aftale det inden, ellers bliver jeg bare så forfjamsket og aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv..:rolleyes::lol: Ja, sorry, det er for sent til at jeg kan være sådan rigtig seriøs. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Har du været dernede? Er det bedst at ha en aftale på forhånd eller kan man bare troppe op? ;) 

Man kan godt bare troppe op, men som kvinde bliver der sikkert kigget meget efter dig.

så der kan være mange der henvender sig, selvfølgelig an på hvor mange der er.

tænker du at møde op dernede en dag ? Du skal nok osse gøre det klart for dem der henvender dig om det er gratis eller koster,

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 3 timer siden:

Man kan godt bare troppe op, men som kvinde bliver der sikkert kigget meget efter dig.

så der kan være mange der henvender sig, selvfølgelig an på hvor mange der er.

tænker du at møde op dernede en dag ? Du skal nok osse gøre det klart for dem der henvender dig om det er gratis eller koster,

Spændende, jeg er lidt lun på ideen. Og ja, man skal nok være klar i talen fra en start, det er jo ikke et tá selv bord ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 9 timer siden:

Spændende, jeg er lidt lun på ideen. Og ja, man skal nok være klar i talen fra en start, det er jo ikke et tá selv bord ;) 

Lige præcis, det er der nok nogen der tror.

hvad tænker du af pris? Overvejer du det skal være gangbang? Hvad dag tænker du hvis du overvejer?

evt lav et opslag herinde om at du tager derned.

Redigeret af most wanted

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 12 minutter siden:

Lige præcis, det er der nok nogen der tror.

hvad tænker du af pris? Overvejer du det skal være gangbang? Hvad dag tænker du hvis du overvejer?

evt lav et opslag herinde om at du tager derned.

Jeg tror ikke, at man åbenlyst må sælge sex dernede, så tænker at lave en aftale hjemmefra ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 9 timer siden:

Jeg tror ikke, at man åbenlyst må sælge sex dernede, så tænker at lave en aftale hjemmefra ;) 

Altid skrive en pris, måske jeg kunne være frisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kommet en populær cafe, et populært ølsted og en ny cocktailbar lige omkring Love Shoppen, så diskretion er i det område en by i Slovenien :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...