besøg 2 Skrevet 6. August, 2019 Er der nogen der kender til ydelserne der. De er begge samme sted, men ved ikke om der er kommet nye ejere. Jordbrovej 17. Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. August, 2019 Jeg har lavet et par anmeldelser for noget tid siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike4u 15 Skrevet 20. Februar, 2020 Hejsa Jeg var forbi for ikke så længe siden, er kommet der igennem flere år med jævne mellemrum, Nalee var selv optaget da jeg kom men valgte at sige ja tak til hendes medhjælper, hun gav rigtig god massage, dog helt uden nogen form for pirring...hvilke var lidt underligt da Nalee aldrig holder sig tilbage fra første minut.... imens hjælperen der for øvrigt ikke kunne snakke dansk men ok engelsk var i fuld gang med mig var der ingen tvivl om hvad der foregik på den anden side af "gardinet" .... da det endelig var over kom Nalee ind til os og gik direkte til sagen med direkte penetrering og startede arbejdet på lillemand.... alt imens hjælperen stadig forsatte med "kærtegn" over hele kroppen.... efter lidt tid ville Nalee gerne have en "vend om" og så var der ingen vej tilbage.... alt i alt en god oplevelse bortset fra lydene på den anden side af gardinet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 25. Februar, 2020 (edited) Er kommet der flere gange, og Nalee er faktisk god til det med pirring, og på ingen måde "berøringsangst" bagdøren bliver pirret rigtig godt. Men holdte med at komme der, pga den måde man lægger der bag de forhæng, og kan høre sidenmanden. Det aftænder mig og fjerner fokus. Redigeret 25. Februar, 2020 af stifmeister 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike4u 15 Skrevet 2. Marts, 2020 stifmeister skrev, den 25.2.2020 at 15:31: Er kommet der flere gange, og Nalee er faktisk god til det med pirring, og på ingen måde "berøringsangst" bagdøren bliver pirret rigtig godt. Men holdte med at komme der, pga den måde man lægger der bag de forhæng, og kan høre sidenmanden. Det aftænder mig og fjerner fokus. Præcis det er ikke så fedt med et gardin imellem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Marts, 2020 Mike4u skrev, for 6 minutter siden: Præcis det er ikke så fedt med et gardin imellem Eller man kan nyde den frie kultur og uhæmmede udskejelser Sidst jeg var der hørte jeg Nalee knalde en fyr sønder og sammen på 5 minutter. Hun startede efter jeg startede med den pige jeg havde møde med, og manden kom højlydt lang tid før mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
besøg 2 Skrevet 2. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden: Eller man kan nyde den frie kultur og uhæmmede udskejelser Sidst jeg var der hørte jeg Nalee knalde en fyr sønder og sammen på 5 minutter. Hun startede efter jeg startede med den pige jeg havde møde med, og manden kom højlydt lang tid før mig. Hej Århus elsker Var den anden pige også god til det hele, for har tænkt at besøge dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Marts, 2020 besøg skrev, for 3 minutter siden: Hej Århus elsker Var den anden pige også god til det hele, for har tænkt at besøge dem Hvis det er Lusi der stadig er der, er her min anmeldelse af et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg