Hop til indhold
besøg

Nalee thai massage eller Relax thai massage

Recommended Posts

Hejsa

Jeg var forbi for ikke så længe siden, er kommet der igennem flere år med jævne mellemrum, Nalee var selv optaget da jeg kom men valgte at sige ja tak til hendes medhjælper, hun gav rigtig god massage, dog helt uden nogen form for pirring...hvilke var lidt underligt da Nalee aldrig holder sig tilbage fra første minut.... imens hjælperen der for øvrigt ikke kunne snakke dansk men ok engelsk var i fuld gang med mig var der ingen tvivl om hvad der foregik på den anden side af "gardinet" .... da det endelig var over kom Nalee ind til os og gik direkte til sagen med direkte penetrering og startede arbejdet på lillemand.... alt imens hjælperen stadig forsatte med "kærtegn" over hele kroppen.... efter lidt tid ville Nalee gerne have en "vend om" og så var der ingen vej tilbage.... alt i alt en god oplevelse bortset fra lydene på den anden side af gardinet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er kommet der flere gange, og Nalee er faktisk god til det med pirring, og på ingen måde "berøringsangst"  :-) bagdøren bliver pirret rigtig godt.

Men holdte med at komme der, pga den måde man lægger der bag de forhæng, og kan høre sidenmanden. Det aftænder mig og fjerner fokus.

Redigeret af stifmeister

Del dette indlæg


Link til indlæg
stifmeister skrev, den 25.2.2020 at 15:31:

Er kommet der flere gange, og Nalee er faktisk god til det med pirring, og på ingen måde "berøringsangst"  :-) bagdøren bliver pirret rigtig godt.

Men holdte med at komme der, pga den måde man lægger der bag de forhæng, og kan høre sidenmanden. Det aftænder mig og fjerner fokus.

Præcis det er ikke så fedt med et gardin imellem 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike4u skrev, for 6 minutter siden:

Præcis det er ikke så fedt med et gardin imellem 

 

Eller man kan nyde den frie kultur og uhæmmede udskejelser :mrgreen:

Sidst jeg var der hørte jeg Nalee knalde en fyr sønder og sammen på 5 minutter. Hun startede efter jeg startede med den pige jeg havde møde med, og manden kom højlydt lang tid før mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden:

Eller man kan nyde den frie kultur og uhæmmede udskejelser :mrgreen:

Sidst jeg var der hørte jeg Nalee knalde en fyr sønder og sammen på 5 minutter. Hun startede efter jeg startede med den pige jeg havde møde med, og manden kom højlydt lang tid før mig. 

Hej Århus elsker

Var den anden pige også god til det hele, for har tænkt at besøge dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
besøg skrev, for 3 minutter siden:

Hej Århus elsker

Var den anden pige også god til det hele, for har tænkt at besøge dem

Hvis det er Lusi der stadig er der, er her min anmeldelse af et besøg

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...