Hop til indhold

bsmd udstyr sælges samlet

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har et kors, et stort gitter med tilhørende stol der kan indstilles, en vippe bænk med diverse kroge alt velholdt og sort med læder. Derudover haves diverse piske og andre slå redskabet, kæder, kroge, hånd og fod luksus læder spænder med kroge, samt en lækker metal halsbånd med krog, sidst nævnte koster fra ny 1600 kr, tingene er nærmest ubrugte og sælges pga. skilsmisse og da jeg ikke ønsker bringe noget af dette med i et nyt forhold.

Tingene kan ses samlet og købes samlet for 3000 kr, værdi langt over 15000 kr. virkelig luksus og med det har du fuldt stilfuldt udstyr.

Kun seriøse henvendelser.

Tingene skal afhentes på midtsjælland

Skrevet

Hej

Jeg har et kors, et stort gitter med tilhørende stol der kan indstilles, en vippe bænk med diverse kroge alt velholdt og sort med læder. Derudover haves diverse piske og andre slå redskabet, kæder, kroge, hånd og fod luksus læder spænder med kroge, samt en lækker metal halsbånd med krog, sidst nævnte koster fra ny 1600 kr, tingene er nærmest ubrugte og sælges pga. skilsmisse og da jeg ikke ønsker bringe noget af dette med i et nyt forhold.

Tingene kan ses samlet og købes samlet for 3000 kr, værdi langt over 15000 kr. virkelig luksus og med det har du fuldt stilfuldt udstyr.

Kun seriøse henvendelser.

Tingene skal afhentes på midtsjælland

Og din ex-mand vil heller ikke have det ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.