Hop til indhold
lone_

bsmd udstyr sælges samlet

Recommended Posts

Hej

Jeg har et kors, et stort gitter med tilhørende stol der kan indstilles, en vippe bænk med diverse kroge alt velholdt og sort med læder. Derudover haves diverse piske og andre slå redskabet, kæder, kroge, hånd og fod luksus læder spænder med kroge, samt en lækker metal halsbånd med krog, sidst nævnte koster fra ny 1600 kr, tingene er nærmest ubrugte og sælges pga. skilsmisse og da jeg ikke ønsker bringe noget af dette med i et nyt forhold.

Tingene kan ses samlet og købes samlet for 3000 kr, værdi langt over 15000 kr. virkelig luksus og med det har du fuldt stilfuldt udstyr.

Kun seriøse henvendelser.

Tingene skal afhentes på midtsjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har et kors, et stort gitter med tilhørende stol der kan indstilles, en vippe bænk med diverse kroge alt velholdt og sort med læder. Derudover haves diverse piske og andre slå redskabet, kæder, kroge, hånd og fod luksus læder spænder med kroge, samt en lækker metal halsbånd med krog, sidst nævnte koster fra ny 1600 kr, tingene er nærmest ubrugte og sælges pga. skilsmisse og da jeg ikke ønsker bringe noget af dette med i et nyt forhold.

Tingene kan ses samlet og købes samlet for 3000 kr, værdi langt over 15000 kr. virkelig luksus og med det har du fuldt stilfuldt udstyr.

Kun seriøse henvendelser.

Tingene skal afhentes på midtsjælland

Og din ex-mand vil heller ikke have det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...