TheBull 27 Skrevet 6. August, 2019 Hej Venner er der nogen der kan fortælle om der er nye frække piger i thaiverden i Randers, jeg faldt over denne annonce, nogen der har været der og kan fortælle om det er ægte billeder, og hvad hun tilbyder https://annoncelight.dk/showad/278902 håber at høre nærmere fra jer med venlig hilsen TheBull Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mariagerfjord 16 Skrevet 7. August, 2019 Har netop været hos Ammy. Jeg havde lavet en anden aftale i byen, som ikke lykkedes. Så skrev til Ammy og spurgte om hun havde tid. Det havde hun. Bestilte 1 time med det hele. Det er pigen fra billedet, og hun er mega lækker. Billedet er nok 1 år gl. Men fin det er hun. Hun startede med en meget god massage og kom det hele igennem. Dog uden pirring under vejs. Fik massage både bag på og foran. Selve sex delen var ikke så god som massagen. Et hurtigt øko blow, jeg slikkede hende, måtte ikke bruge fingre. Det virkede til at hun havde lidt travlt med at få det overstået da vi først var kommet til sex. Men tjekkede uret da jeg kom og gik. Og var der ca 70 min. Kommer gerne igen. Men nok mest for massage... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg