Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Blow and go hos Nina på Østerbro

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

Jeg har ellers ikke gjort det i quickies og måtte derfor også prøve det, og det kan NINA på Østerbro levere. En quickie på 10 minutter med megafransk til 300 kr., så får man da noget for pengene.

Nina er en stille og rolig og forsigtig pige, jeg havde nær sagt at hun er en rigtig sød lille mus.

Jeg havde jo ikke så meget tid, og den ydelse som jeg gik efter var også ret begrænset, så jeg tog bare bukserne af og satte mig i en stor blød lænestol. Nina satte sig på knæ foran mig og tørrede pikken grundigt af med en vådserviet, hvorefter hun begyndte at sutte. Et rigtig fint blow, hvor hun i de næste 10 minutter koncentrerede sig om pikhovedet.

Jeg gjorde ikke noget for at trække tiden som jeg jo ikke havde for meget af, og da jeg var ved at komme blev hun bare ved med at sutte. Jeg kom så i munden på hende, men hun blev alligevel bare ved med at sutte, indtil der ikke var en dråbe tilbage i mig.

Uden at sige et ord - hun havde jo munden fuld - rejste hun sig for at gå ud for at skylle, og meget sødt kom hun på vejen til at savle noget sperm ud af munden.

Nu har jeg jo ikke prøvet andre af Ninas ydelser, men hvis man er ude efter et hurtigt blow and go til en fornuftig pris, så går man i hvert fald ikke galt i byen med Nina :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
TheBiscuit skrev, for 1 minut siden:

Lyder som god oplevelse til en god pris. Er billeder af nyere dato eller har de mange år på bagen?

Hun ser præcis ud som på billederne, ingen snyd overhovedet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...