Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Glidecreme ved analsex?

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

Det er mange år siden jeg har taget en kvinde i 2'eren, og da var der ikke tale om GP'ere men om mere eller mindre faste kærester som gjorde det fordi de kunne lide det.

Vi brugte aldrig nogen form for glidecreme udover kussesaft. Når man først har bollet en kvinde i skeden glider den jo noget nemmere op i 2'eren.

Jeg vil nu gentage tidligere tiders fornøjelser ved at få noget GP-anal, og nu kommer mit spørgsmål: Er det egentlig nødvendigt med glidecreme eller kan man "nøjes med" at starte med at kneppe dem i skeden, og hvor meget glidecreme skal man i givet fald bruge? Taler vi om dråber eller om så meget at man bliver fedtet ret meget ind i creme?

Jeg ved godt at pigerne selvfølgelig ved nøjagtigt hvordan det gøres, men jeg vil også gerne selv være lidt forberedt inden jeg kaster mig ud i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, 1 time siden:

Det er mange år siden jeg har taget en kvinde i 2'eren, og da var der ikke tale om GP'ere men om mere eller mindre faste kærester som gjorde det fordi de kunne lide det.

Vi brugte aldrig nogen form for glidecreme udover kussesaft. Når man først har bollet en kvinde i skeden glider den jo noget nemmere op i 2'eren.

Jeg vil nu gentage tidligere tiders fornøjelser ved at få noget GP-anal, og nu kommer mit spørgsmål: Er det egentlig nødvendigt med glidecreme eller kan man "nøjes med" at starte med at kneppe dem i skeden, og hvor meget glidecreme skal man i givet fald bruge? Taler vi om dråber eller om så meget at man bliver fedtet ret meget ind i creme?

Jeg ved godt at pigerne selvfølgelig ved nøjagtigt hvordan det gøres, men jeg vil også gerne selv være lidt forberedt inden jeg kaster mig ud i det.

Skal der bruges glidecreme er det mest optimalt at det kun er på pikken. Begge steder er spild og total unødigt.

Men du har ret i at med en værste/fast pige hvor hun gør det fordi hun kan lide det, der behøves intet andet en saft fra 1'eren eller spyt hvis hun har været over den på den måde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ret gode erfaringer med olie - ikke mindst fordi man kan give pigen massage, og varme hende grundigt op.

Det har jeg såmænd også haft stor glæde af ved 2 gp'ere, en blev endda så tændt, at vi helt "glemte" regnfrakke. Vi er begge helt ok, og er blevet testet - men frækt var det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, det er nødvendigt!

Det er altså en anden snak når der er gummi på banditten, de fleste glædespiger vil gerne lige have lidt glidecreme på, så kondomet ikke sprænger. 

Der hjælper en gang kussejuice altså ikke ret meget, meget bedre med lidt vandbaseret glidecreme, så er man sikker på der ikke sker noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...