Hop til indhold
Ginne

Gib - PP Thaimassagei Århus

Recommended Posts

Havde bestilt en tid til i dag kl 10. Men bare tanken gjorde at jeg ikke kunne vente. Så fik den sidste tid i går aftes. 

Blev mødt i døren af en smilende Gib, 4 besøg var det.  Efter et hurtigt brusebad var jeg klar til at møde denne dejlige kvinde. Vi startede langsomt ud, nå ja jeg er en langsom starter. Men som hun sagde andre de kommer vildt hurtigt. Så får de jo ikke så meget ud af det :-) 

Hun har en gudekrop, ja falske bryster - men hvem tænker over det, når man elsker bryster. God fast røv. Hun er meget opmærksom på at man har det godt. Og ja alt er muligt.

Fik lige hilst på den nye Cici. Og ja forstår godt kommentarerne herinde om hende. Hold da kæft hun er flot. Pengepungen sagde KUN 1 pige, og derfor blev det det sikre valg Gib.

Absolut ikke sidste gang jeg kommer der. Selvom det er en pæn køretur. 

Intet link. Find dem på google under PP thaimassage. Nej de behøver ikke annoncere. De er så kendte i hele Jylland. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 17 timer siden:

Fik lige hilst på den nye Cici. Og ja forstår godt kommentarerne herinde om hende. Hold da kæft hun er flot.

Det ekstra køretur skal du huske at lave, hun er udlært sammen sted som Gib :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, den 7/8/2019 at 09:58:

Det ekstra køretur skal du huske at lave, hun er udlært sammen sted som Gib :D

Er der nogen der ved hvor længe Cici er der endnu, og evt har en anmeldelse af hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Gib onsdag morgen til en fræk time med alt.

Som altid fræk modtagelse, i bad og så ind på madrassen.

Vi gik direkte igang med en gang lækker hardcore sex, slikkede Gib længe og godt Hvor vi endte i 69er og der kom hun så i en længere varende sprøjte orgasme hvor jeg fik hendes safter sprøjtet ud over hele mit fjæs og mund:eek: jeg afsluttede med en rigtig dejlig stor ladning i munden på hende, var nice og frækt at se hende med munden fuld af mit sperm hvor hun slikkede sig frækt om munden inden alt røg ned i halsen på hende.

Derefter lidt god massage, dog holdt dette ikke i mere end 10-15 min så stod pikken igen og hun slikkede og suttede mig nu igen inden jeg gad mig igang med at knalde hende i begge huller i alle stillinger, endte igen med at komme i en ordentlig ladning ud over hendes store dejlige bryster og face.

Derefter et fælles bad hvor hun flere gange ville ha mere pik, men havde en aftale så måtte ud af døren.

Gib er fræk, et godt knald og super let at tænde da hun selv er mega liderlig, ved ankomst var Gib, Cici og Thong alle ledige, men da jeg gik var der action i begge de andre rum, så jo, forretningen går vist meget godt hos Gib og co.

Jung

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi og smuttede hurtigt igen. Pigen der åbnede var på ingen måde noget for mig og tvivler stærkt på at der er andre på stedet der er noget for os der er under 50 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 40 minutter siden:

Var forbi og smuttede hurtigt igen. Pigen der åbnede var på ingen måde noget for mig og tvivler stærkt på at der er andre på stedet der er noget for os der er under 50 :)

Rolig nu

mange andre synes stedet er fantastik, men du må sætte barrieren meget højt med den udtalelse

 

Redigeret af Kiddesvej1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Skiderik skrev, for 43 minutter siden:

Var forbi og smuttede hurtigt igen. Pigen der åbnede var på ingen måde noget for mig og tvivler stærkt på at der er andre på stedet der er noget for os der er under 50 :)

Deri tror jeg du får en Chitstorm men hvis alderen trykker så find dog et passende sted :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 6 timer siden:

Haha så vågnede i :-D

Tror sku jeg ville være en sand mester til at onanere, hvis mine drømme ikke kunne opfyldes hos PP ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 9 timer siden:

Haha så vågnede i :-D

Der blev anmeldt en ung pige på 20-22 år med en lækker krop på Helges Rhodes vej 11A (Chat Thong Thai klinik) som jeg også havde fornøjelsen til at røre ved ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 7 timer siden:

Der blev anmeldt en ung pige på 20-22 år med en lækker krop på Helges Rhodes vej 11A (Chat Thong Thai klinik) som jeg også havde fornøjelsen til at røre ved ;)  

Det var der jeg skulle have været forbi :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den var Een absolut fantastisk og ikke mindst frækkest tur hos PP med Gip og Tong. Rigtig lækker duo.

Der behøves ikke at gå mere ind i detaljer, jeg tror alle ved hvad servicen handler om.

Men turen kan beskrives sådan;

1 - Bad

2 - En pige på hver ende og to på kalorius

3 - BJ med CIM

4 - Doggy style til begge

5 -  Ind i bagdøren til Gip

6 _ Dejlig pause massage

7 - Sex lej igen plus slik og sut

8 - Mere sex plus

9 -  Orgasme (til mig) som aldrig før.                  WOW!!!

10 _ Bad igen og et par kys. 

:) :) :) :) :)  og en ekstra smiley :) 

 

Gentagelse ? HELT sikkert., og måske i festugen.

Og for resten

God festuge til alle. :) :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i formiddag fået en yderst behagelig oplevelse af både Gib og hende den nye cici i et par timer.

De var meget interesseret i at give mig en uforglemmelig oplevelse og så kan cici massere så jeg kan gå uden de store smerter i ben og ryg.

Gib og cici gør så meget for at man føler sig afslappet og tryg.

6 stjerner fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at jeg for nogle uger siden læste om, at priserne på PP var steget til 1200-1500 kr for 1 times sex og massage med 1 af kvinderne. Er der nogen der kan be- eller afkræfte det? 

Jeg plejer ellers at betale 1000 kr for 1 time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latebloomer skrev, for 17 timer siden:

Jeg synes at jeg for nogle uger siden læste om, at priserne på PP var steget til 1200-1500 kr for 1 times sex og massage med 1 af kvinderne. Er der nogen der kan be- eller afkræfte det? 

Jeg plejer ellers at betale 1000 kr for 1 time. 

Jeg må desværre sige "JA"

Men kan stadigvæk få en god oplevelse for en tus, men ikke så meget engagerende som 1200

og de 1500 er der en bagdøre indgang ;);) hos nogle af dem men det kommer anden på pigens humør den dag og eller om hun har lyst til dette Græske leje.

Igen, du kan altid aftale pris og ydelse når du møder eller vælge pigen.

 

Jung har også skrevet noget om priserne her

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en aftale Gib kl 10.00 sidste fredag, ankom til tiden Gib var lidt forsinket så jeg fik et bad og startede med massage Thong som spurgte om jeg ikke ville have to piger, mens hun masserer pirrer hun meget så det er jo fristende med to piger, og da Gib kommer sker der noget og jeg tage to piger og hvilke piger Gib er da en lækker fræk kvinde og Thong har også en lækker krop med et par dejlige bryster med de stiveste bryst vorter jeg nogensinde har set.  Thong slikkede min pik uden imens Gib spurgte om jeg vil slikke hende og hvor smagte hun godt dejlig nyvasket og jeg lyver  ikke  hun kom i en sprøjteorgasme 5 gange ud over mig og imens Thong kneppede mig til jeg kom. Virkelig en fræk oplevelse som sluttede  med et bad med Thong. Det var første gang jeg var der men ikke sidste gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Gip og været ret godt tilfreds med besøg.

Men nu læses der så gode anmeldelser af Cici at lysten til at prøve et besøg hos hende er opstået - men Gip gør det jo super godt.

Så spørgsmål: hvem er bedst til massagedelen?

hvem er den pæneste og har bedst krop, bryster og bagdel. 

Skal jeg køre den sikre ved Gip eller er Cici bare et must try?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Weston skrev, 1 time siden:

Har besøgt Gip og været ret godt tilfreds med besøg.

Men nu læses der så gode anmeldelser af Cici at lysten til at prøve et besøg hos hende er opstået - men Gip gør det jo super godt.

Så spørgsmål: hvem er bedst til massagedelen?

hvem er den pæneste og har bedst krop, bryster og bagdel. 

Skal jeg køre den sikre ved Gip eller er Cici bare et must try?

Jeg kan selv sige at Gip er TOP. Det syns jeg :) og hun er hver besøges (og hver tus) værd hvis man er heldig at fange hende :) 

Og de to andre er  også rigtig dygtig og deres egen stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Weston skrev, for 7 timer siden:

Har besøgt Gip og været ret godt tilfreds med besøg.

Men nu læses der så gode anmeldelser af Cici at lysten til at prøve et besøg hos hende er opstået - men Gip gør det jo super godt.

Så spørgsmål: hvem er bedst til massagedelen?

hvem er den pæneste og har bedst krop, bryster og bagdel. 

Skal jeg køre den sikre ved Gip eller er Cici bare et must try?

Afveksling i vore valg af kvinder er xtremt vigtigt.

Ellers ender det jo med at man igen kører træt i det, som man jo som ofte gør i et fast forhold:-P

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...