Hop til indhold
Crossfirevol2

Danske Nadia i Arden - waoo

Recommended Posts

Dette er den første gang jeg nogensinde har prøvet at besøge en gp. Jeg var så nervøs at jeg flere gange ikke vidste om jeg turde tage chancen og springe ud i at skrive til Nadia. Billederne ser gode ud på hendes annonce  Nå men tog mig sammen og bestilt 30 min mandag, uden at vide hvad jeg egentlig går ind til. Jeg ankommet til byen og parkere lidt væk, det første jeg starter med er at gå for langt . Det bliver man ikke mindre nervøs af, heldig kunne en flink dame fortælle mig hvor stedet var :-)

 

Jeg ringer på døren og den bliver hurtigt åbnet og smutter ind hvor der står en mega smuk og flot pige i en bodystock.. Waoo tænker jeg allerede der, er det virkelig så lækker en pige jeg skulle have sex med :-O

Men fik et kram indenfor døren og blev tilbudt et bad, hvilket jeg takkede ja til. Pengene skiftede hænder inden badet.

Allerede inden jeg nåede i bad havde hun smidt tøjet og sat sig på senge kanten, waooo en mega lækker pige, rigtig flot krop, sødt ansigt og opsat hår.. 

Efter badet var det tiden.. Hun var virkelig sød og rolig til at hjælpe mig i gang med det som jeg kom efter, vi startede med at kysse og jeg fik lov at røre de mega dejlige ægte naturlige bryster, hold da op det kan tage luften fra en .. Stille og roligt begyndte jeg at kysse hende ned på maven og endte ved en virkelig dejlig glat mis som fik sig en omgang.

Efter lidt tid fik hun mig om på ryggen hvor det så var hendes tur til at være kærlig, så på med gummi og så var hun i gang ;)

Det var virkelig rigtig dejlig så allerede der var kanonen ved at gå af, hvilket hun læste meget godt og satte farten lidt ned. Så op og ride, nøj hvor ser det godt ud når hun ridder.. Bagefter lidt missionær og til sidst bagfra.. Da vi blev færdige lå vi og snakkede til tiden var gået...

Jeg fik tøj på og smuttede ud i bilen og kørte hjem.

 

Dagen derpå er jeg glad for at have taget chancen og prøvet det. Billederne i annoncen er gode, men når i ser hende rigtigt, puha det er noget bedre / flottere

 

Prøver jeg hende igen? Måske, men det kan blive dyrt så dejligt det var :-)

link https://annoncelight.dk/showad/223128 

Redigeret af Crossfirevol2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max speed

Heldige dig ! 

Du har besøgt en af de absolut allerbedste piger i DK i denne verden. 

Velkommen til denne magiske verden 

Macs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe

Velkommen i dette univers, og bedre start en Nadia kunne du stort set ikke få. 

Eneste minus som du selv næver, kan blive budgetlægningen fremover, heldigvis er renten på realkredit lånene lave :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ivanhoe skrev, den 6/8/2019 at 21:12:

Velkommen i dette univers, og bedre start en Nadia kunne du stort set ikke få. 

Eneste minus som du selv næver, kan blive budgetlægningen fremover, heldigvis er renten på realkredit lånene lave :)

Det ville være dejligt hvis vi kunne lokke denne skønne pige til det sydjyske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Don Danmark

Lyder til, at du har haft en helt perfekt debut. Jeg overvejer meget kraftigt, at besøge hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stemmer med i koret!

hold op hvor er hun dejlig. Hvis man som mig er ved at sprænge af nervøsitet så er den væk 3 sekunder efter man træder ind af døren. Man føler sig virkelig velkommen 

Det bedste jeg har gjort for mig selv i lang tid

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker min første, Natasja hed hun, 26 år siden i KBH, dengang var der mange danske bordeller. Havde samme tanker, at hende den skønne smukke pige, lige om lidt, som det naturligste i verden, ville tage min pik i munden....:-), og ja, det blev en meget dyr hobby, for for det har virkelig været rigtig mange piger igennem tiden, løgne for exkoner osv., hvor penge skulle hives ud af budgettet, griner ......., så nyder det i dag, hvor penge ikke er noget problem, og ex-konen blev smidt ud for 8 år siden....

What a wonderfull World :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 6 timer siden:

Husker min første, Natasja hed hun, 26 år siden i KBH, dengang var der mange danske bordeller. Havde samme tanker, at hende den skønne smukke pige, lige om lidt, som det naturligste i verden, ville tage min pik i munden....:-), og ja, det blev en meget dyr hobby, for for det har virkelig været rigtig mange piger igennem tiden, løgne for exkoner osv., hvor penge skulle hives ud af budgettet, griner ......., så nyder det i dag, hvor penge ikke er noget problem, og ex-konen blev smidt ud for 8 år siden....

What a wonderfull World :-)

Ha ha ... herlig betragtning som ligner min verden :biggrin: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan også sagtens tilslutte mig heppekoret til Nadia - Sygt lækker, og den flotteste GP jeg har været sammen med (og en afsindig lækker mis, tror aldrig jeg har set en der var smukkere).

Men - et lille aberdabei ift. Nadia. Jeg synes, at hendes indlevelse kunne være en snert bedre. Hun stønnede lidt for mekanisk, og så er det næsten bedre at lade være. Jeg synes også at hun er lidt overfrisk, og lidt for meget Kjøwenhawner til mig - men nu er vi jo også rigtige jyder heroppe i Nordjylland :)

På trods af det, kunne jeg SAGTENS finde på at besøge hende igen - for hun er SÅ lækker at det halve kunne gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 7 timer siden:

Kan også sagtens tilslutte mig heppekoret til Nadia - Sygt lækker, og den flotteste GP jeg har været sammen med (og en afsindig lækker mis, tror aldrig jeg har set en der var smukkere).

Men - et lille aberdabei ift. Nadia. Jeg synes, at hendes indlevelse kunne være en snert bedre. Hun stønnede lidt for mekanisk, og så er det næsten bedre at lade være. Jeg synes også at hun er lidt overfrisk, og lidt for meget Kjøwenhawner til mig - men nu er vi jo også rigtige jyder heroppe i Nordjylland :)

På trods af det, kunne jeg SAGTENS finde på at besøge hende igen - for hun er SÅ lækker at det halve kunne gøre det.

Ja - det genkender jeg også fra mine besøg. Bedst dom man forsøger at glide over i noget intimt, kan hun pludselig tale og lyde som hun drøfter vaskemaskinens vaskeprogram for Hvidt tøj :biggrin: 

så man holder kun dampen oppe fordi hun er så pisse smuk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt hende igen fredag d 23, denne gang var det dog kun til 15 min da det passede bedst :-) nå men fik skrevet til hende og som sidst var der svar inden et par min med at hun havde tid til mit besøg. Jeg ankom på adressen og som sidst var det dejligt at se en så smuk pige igen. 

Pengene skiftede hænder og jeg gik i bad, hvorefter hun lå sig hen i sengen og ventede 

Lige som sidst Var det et dejligt selskab . :-)

 

efter de 15 min var gået smuttede jeg glad ud af døren igen om et muligt pågensyn ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øøø ved ikke helt hvilken pige i har være samme med.men der var for mit vedkommende virkelig langt fra hvad jeg har kunne læst mig til til hvad jeg mødte.

Så jeg er godt nok ikke en fan.

Klart hun er en pæn pige nok den pæneste i har omkring Aalborg men hvis man er til forhastet sex men kiggen på klokken og søstjernen så er det klart en pige man skal besøge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nadiaprivat

jeg er ked af at hører, at der er nogle af jer, som har været utilfredse med jeres besøg hos mig. Jeg har en umættelig lyst og mit begær er højt,  jeg elsker mit bi-job og jeg nyder den spænding det giver. når det så er sagt, så tillader jeg mig at være en smule arrogant i min udtalelse, for måske har kemien bare overhovedet ikke været der, det ansvar er ligeledes jeres, som det er mit. Sex er intimt, der skal gøres en indsats fra begge sider, hvis oplevelsen skal føles helt ægte, som der bliver efterspurgt manglen på. 
Rigtig god aften. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nadiaprivat skrev, den 24.9.2019 at 18:09:

jeg er ked af at hører, at der er nogle af jer, som har været utilfredse med jeres besøg hos mig. Jeg har en umættelig lyst og mit begær er højt,  jeg elsker mit bi-job og jeg nyder den spænding det giver. når det så er sagt, så tillader jeg mig at være en smule arrogant i min udtalelse, for måske har kemien bare overhovedet ikke været der, det ansvar er ligeledes jeres, som det er mit. Sex er intimt, der skal gøres en indsats fra begge sider, hvis oplevelsen skal føles helt ægte, som der bliver efterspurgt manglen på. 
Rigtig god aften. :-)

Du har helt ret Nadia - Kemien skal være der og stemningen ligeså. - Og Min ene kommentar i denne tråd er fra et enkelt besøg hos dig (har besøgt dig af flere omgange :))

Denne ene gang blev det hele lidt overfladisk ... Men som du siger, Stemningen var der netop ikke og jeg var slet ikke selv på toppen.... 

så jeg er totalt uforstående overfor JST's kommentar ovenfor....:blink: 

Jeg kommer stærkt tilbage Nadia for du er en underskøn kvinde og ser fantastisk dejlig ud :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke

Har også dags dato haft fornøjelsen af denne skønne kvinde:D

Hun er simpelthen så lige til og hun skaber den gode atmosfære med hendes skønne væsen:wub:

Så har kun godt at berette om Nadia, hun har da slet ikke berøringsangst så jeg kunne få ret frie tøjler til at nyde hele hendes skønne krop :D

Tak for den gode oplevelse Nadia :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan også kun tilslutte mig heppekoret. Det er sjældent man bliver positivt overrasket, når man træder ind af døren. Men det er i den grad tilfældet med Nadia.

Hun ser virkelig godt ud, og stemningen er helt nede på jorden. Heldigt hun er helt deroppe nord på, ellers kunne det godt gå hen og blive dyrt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...