Hop til indhold

Recommended Posts

ja min erfaring er , at det er fake , har ringet mange gange både i 2018 og nu i 2019 ,da hun stadig hat sin announce her .og får kun en TLF svare .

Kirkegade 1 c  har jo været lukket længe og der er stadig skilt i vinduerne , med,   til leje !!

Husk bare på ,at Frederikshavn , som jeg før har givet udtryk for !!!!!!,Her  er det svært at finde noget fornuftigt  Thai massage til en fornuftig pris 

Men så må man jo til Ålborg .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er den samme erfaring jeg har med stedet.

Jeg var ude og besøge det sted der kommet på Hjørringvej mellem Frederikshavn og Ravnshøj.
Jeg valgte en halv time med ladyboy. Det var dumt!
Mage til ligegyldighed har jeg vist aldrig prøvet.. Pengene spildt :-( 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej , men gik forbi og fuck ligner ikke noget som helst , et stykke papir i vinduet sat op med  brunt tape hvor der skrives  bangkok no 1  massage , gardinerne er et dannebroflag og et gammelt lagen . Ingen tilstede !!!!!! ringede paa nummeret som skrevet paa papiret i vinduet og ingen svare eller ringer tilbage !!!! Hvor dum er man egentlig i det Nordlige , Frederikshavn er sgu toppen af dumhed . Undskyld men taler af erfaring , sorry men godt vi er forskellige .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...