Hop til indhold
wobleren

Evelyn, ægte billeder, træls oplevelse...

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/277910

Et møde i Odense gav mulighed for et besøg hos hende her på en større indfaldsvej i Odense SØ, stor "kilometerlang" boligblok.... ;-)

Billederne er for så vidt ægte nok, men det var desværre en "hovedet i rattet oplevelse", hvor jeg kun kunne glæde mig over, at jeg nåede at ændre min bestilling fra 30 til 15 minutter. Hun er fra Rumænien, ganske køn og billederne vurderer jeg til at være ægte og af hende, muligvis forskønnet en smule... Hun holdt dog både om pikken med den ene hånd og en serviet klar med den anden under akten (imponerende balance og smidighed), så det var katastrofalt ringe. Ved ikke hvordan, men det lykkedes mig at få den lettere misfornøjede hævner til hurtigt at brække sig i kondomet, hvorpå jeg stak af til lyden af et større skænderi mellem et par af de andre piger i lejligheden. De er efter det oplyste 3 på adressen.

Frekventerer ikke dette sted igen.... selv om hun faktisk var ganske sød at tale med, da først "sex'en" var overstået og hun spurgte, om det havde været godt... Nej, men i hvert fald hurtigt overstået ;-)

Brug jeres skillinger et andet sted....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...