Nemtøs 18947 Skrevet 6. August, 2019 Har du lyst og mulighed for at afsætte lidt tid til at forkæle mig med sex, blowjob og masser af gramseri så send mig en pb. Du aflevere din ladning ud over mit ansigt/bryster. Jeg søger 3-5 mænd til skovbundssex https://annoncelight.dk/showad/253446 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4421 Skrevet 6. August, 2019 Nemtøs skrev, for 10 minutter siden: Har du lyst og mulighed for at afsætte lidt tid til at forkæle mig med sex, blowjob og masser af gramseri så send mig en pb. Du aflevere din ladning ud over mit ansigt/bryster. Jeg søger 3-5 mænd til skovbundssex https://annoncelight.dk/showad/253446 Lyder som et dejligt tidsfordriv sådan en fin tirsdag God fornøjelse til dig og de deltagende.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moppydick 132 Skrevet 6. August, 2019 Håber såå Meget snart en dag det passer ind i mit program men rigtig go fornøjelse skønne lækre frække tøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Norra Skåne 3 Skrevet 6. August, 2019 Nemtøs Jag kan inte ta mig från Kristianstad till dig i tid. Men många med mig vill gärna se några bilder av dig med sperm på dina byster. God förnöjelse till dig och de lyckliga deltagare. Anders Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nemtøs 18947 Skrevet 6. August, 2019 Har valgt at aflyse grundet manglende interesse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Runaldo 461 Skrevet 6. August, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Har valgt at aflyse grundet manglende interesse. Var ikke meget tålmodighed du havde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nemtøs 18947 Skrevet 6. August, 2019 Runaldo skrev, for 6 minutter siden: Var ikke meget tålmodighed du havde. Jeg har nok været for optimistisk med for kort tilmeldingsfrist 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moppydick 132 Skrevet 6. August, 2019 En skam for dig superskønt initiativ ellers er osse ærgeligt min vej ikke gik forbi idag håber virkelig på en anden dag snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 3923 Skrevet 6. August, 2019 Kan kun forstille mig at sådan et arrangement kan gennemførst med et godt antal deltagere i Nordjylland, hvis det blev meddelt 1-2 dage før. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 6. August, 2019 Synes nu at annoncen til dette tiltag har været på annonceligt i et stykke tid. Det er nok en lille fast skare, der er til et setup som dette, tror jeg, hvorfor det ikke vrimler med interesserede. Men ærgerligt for dig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 6. August, 2019 AalborgLook skrev, 1 time siden: Kan kun forstille mig at sådan et arrangement kan gennemførst med et godt antal deltagere i Nordjylland, hvis det blev meddelt 1-2 dage før. Enig med AalborgLook... Kom til Nordjylland Nemtøs.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nemtøs 18947 Skrevet 6. August, 2019 Thomas N. skrev, 1 time siden: Synes nu at annoncen til dette tiltag har været på annonceligt i et stykke tid. Det er nok en lille fast skare, der er til et setup som dette, tror jeg, hvorfor det ikke vrimler med interesserede. Men ærgerligt for dig! Holdte lignede sidste sommer, somme tider dukker mine gamle annoncer op på AnnonceLight selvom jeg ikke har aktiveret dem. Der er en del forespørgsler men desværre ikke mange der vil gennemføre når det kommer til stykket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nemtøs 18947 Skrevet 6. August, 2019 AalborgLook skrev, for 1 time siden: Kan kun forstille mig at sådan et arrangement kan gennemførst med et godt antal deltagere i Nordjylland, hvis det blev meddelt 1-2 dage før. Jeg er desværre ikke kendt i Nordjylland, og vil ikke på egen hånd finde et egnet sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovebuen 21 Skrevet 6. August, 2019 Det var ærgerligt at jeg ikke have set den før over middag. Kunne godt have tænkt mig at få oplevelsen af dig i skoven. Jeg må være hurtige næste gang. Hmmmmm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 6. August, 2019 Nemtøs skrev, for 25 minutter siden: Holdte lignede sidste sommer, somme tider dukker mine gamle annoncer op på AnnonceLight selvom jeg ikke har aktiveret dem. Der er en del forespørgsler men desværre ikke mange der vil gennemføre når det kommer til stykket Ok - ikke smart af annonceligt, men det må være en af annoncerne fra sidste år der poppede op i sidste eller forrige uge så. Jeg er egentlig også interesseret. Det lyder frækt, men det vil godt nok også være grænseoverskridende for mig, at stå der med flere mænd. Det kan være @AalborgLookkan guide dig til Aalborg engang, så må vi se om jeg tør tage springet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nemtøs 18947 Skrevet 6. August, 2019 Thomas N. skrev, for 24 minutter siden: Ok - ikke smart af annonceligt, men det må være en af annoncerne fra sidste år der poppede op i sidste eller forrige uge så. Jeg er egentlig også interesseret. Det lyder frækt, men det vil godt nok også være grænseoverskridende for mig, at stå der med flere mænd. Det kan være @AalborgLookkan guide dig til Aalborg engang, så må vi se om jeg tør tage springet. Jeg indrømmer at jeg er en smule doven, så jeg genbruger mine amnoncetekster og finjustere så annoncen er opdateret. Men det er sur røv at en annonce som jeg ikke har aktiveret bliver synlig på AnnonceLight. Leg/sex skal føles godt i maven for at det bliver en god oplevelse, så er du utryg ved at skulle være i selskab med flere mænd mens der sexes er det nok ikke det rigtige til dig. Du kunne evt starte op med en god kammerat hvor I kan dele en pige eller tage i sexklub og mærke stemningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 6. August, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg er desværre ikke kendt i Nordjylland, og vil ikke på egen hånd finde et egnet sted Jeg er frisk på og hjælpe dig med stedet, hvis der er kan du skrive en pb til mig om dine forvetninger/krav til stedet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nemtøs 18947 Skrevet 6. August, 2019 Aalborgok skrev, for 11 minutter siden: Jeg er frisk på og hjælpe dig med stedet, hvis der er kan du skrive en pb til mig om dine forvetninger/krav til stedet Tak - det er pænt af dig. Men jeg har forsøgt at søge aftaler i Nordjylland uden held, så jeg tænker ikke det er realistisk at samle flere mænd til et set-up for mig i det nordjyske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 6. August, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Tak - det er pænt af dig. Men jeg har forsøgt at søge aftaler i Nordjylland uden held, så jeg tænker ikke det er realistisk at samle flere mænd til et set-up for mig i det nordjyske Helt okay..... Men vi er der et par stykker der er friske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nemtøs 18947 Skrevet 26. April, 2020 Er der i disse tider stemning og lyst til at få tilbudt blowjob i naturen. Evt flere mænd på samme tid hvor I kommer i mit ansigt, jeg forestiller mig 3-5 mænd. Eller enkeltvis ? Hvis der er stemning for dette, kunne vi mødes fredag mellem Århus og Silkeborg. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Curious One 2 Skrevet 26. April, 2020 Ville være fantastisk at nyde dejlige dig, naturen og ikke mindst dine evner oralt. Har fået mange blows udendørs gennem årene men har det ultimative og ypperste til gode med dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nemtøs 18947 Skrevet 27. April, 2020 Nemtøs skrev, for 19 timer siden: Er der i disse tider stemning og lyst til at få tilbudt blowjob i naturen. Evt flere mænd på samme tid hvor I kommer i mit ansigt, jeg forestiller mig 3-5 mænd. Eller enkeltvis ? Hvis der er stemning for dette, kunne vi mødes fredag mellem Århus og Silkeborg. Se bort fra dette indlæg, der er ikke interesse for mit forslag til en fræk fredag formiddag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie11111 20 Skrevet 30. April, 2020 Nemtøs skrev, den 27.4.2020 at 07:28: Se bort fra dette indlæg, der er ikke interesse for mit forslag til en fræk fredag formiddag. Er du nogensinde i Kbh området, eller på Sjælland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nemtøs 18947 Skrevet 30. April, 2020 Charlie11111 skrev, for 12 minutter siden: Er du nogensinde i Kbh området, eller på Sjælland? Nej det er jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 427 Skrevet 1. Maj, 2020 Når du lige sænker alderen til 30+, så skal der nok ske noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg