Hop til indhold
Nemtøs

Søger mænd til skovbundssex i formiddag

Recommended Posts

Har  du  lyst  og  mulighed  for  at  afsætte  lidt  tid  til  at  forkæle  mig  med  sex, blowjob  og  masser  af  gramseri  så  send  mig  en  pb. 

Du aflevere  din  ladning  ud over mit ansigt/bryster.

Jeg  søger  3-5 mænd  til skovbundssex 

https://annoncelight.dk/showad/253446

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Har  du  lyst  og  mulighed  for  at  afsætte  lidt  tid  til  at  forkæle  mig  med  sex, blowjob  og  masser  af  gramseri  så  send  mig  en  pb. 

Du aflevere  din  ladning  ud over mit ansigt/bryster.

Jeg  søger  3-5 mænd  til skovbundssex 

https://annoncelight.dk/showad/253446

Lyder som et dejligt tidsfordriv sådan en fin tirsdag :) God fornøjelse til dig og de deltagende....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nemtøs

Jag kan inte ta mig från Kristianstad till dig i tid. Men många med mig vill gärna se några bilder av dig med sperm på dina byster. 

God förnöjelse till dig och de lyckliga deltagare.

Anders

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Har  valgt  at  aflyse  grundet  manglende  interesse. 

Var ikke meget tålmodighed du havde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Runaldo skrev, for 6 minutter siden:

Var ikke meget tålmodighed du havde.

Jeg  har  nok  været  for  optimistisk  med  for  kort  tilmeldingsfrist 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En skam for dig superskønt initiativ ellers er osse ærgeligt min vej ikke gik forbi idag håber virkelig på en anden dag snart

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun forstille mig at sådan et arrangement kan gennemførst med et godt antal deltagere i Nordjylland, hvis det blev meddelt 1-2 dage før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.

Synes nu at annoncen til dette tiltag har været på annonceligt i et stykke tid. 

Det er nok en lille fast skare, der er til et setup som dette, tror jeg, hvorfor det ikke vrimler med interesserede.

Men ærgerligt for dig! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Kan kun forstille mig at sådan et arrangement kan gennemførst med et godt antal deltagere i Nordjylland, hvis det blev meddelt 1-2 dage før.

Enig med AalborgLook...

Kom til Nordjylland Nemtøs..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomas N. skrev, 1 time siden:

Synes nu at annoncen til dette tiltag har været på annonceligt i et stykke tid. 

Det er nok en lille fast skare, der er til et setup som dette, tror jeg, hvorfor det ikke vrimler med interesserede.

Men ærgerligt for dig! 

Holdte  lignede sidste  sommer,  somme tider  dukker  mine  gamle  annoncer  op  på  AnnonceLight  selvom  jeg  ikke  har  aktiveret  dem. 

Der  er  en  del  forespørgsler  men  desværre  ikke  mange  der  vil  gennemføre når  det  kommer  til  stykket 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Jeg  er  desværre  ikke  kendt  i  Nordjylland, og  vil  ikke  på  egen  hånd  finde  et  egnet  sted 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var ærgerligt at jeg ikke have set den før over middag. Kunne godt have tænkt mig at få oplevelsen af dig i skoven. Jeg må være hurtige næste gang. Hmmmmm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.
Nemtøs skrev, for 25 minutter siden:

Holdte  lignede sidste  sommer,  somme tider  dukker  mine  gamle  annoncer  op  på  AnnonceLight  selvom  jeg  ikke  har  aktiveret  dem. 

Der  er  en  del  forespørgsler  men  desværre  ikke  mange  der  vil  gennemføre når  det  kommer  til  stykket 

Ok - ikke smart af annonceligt, men det må være en af annoncerne fra sidste år der poppede op i sidste eller forrige uge så. 

Jeg er egentlig også interesseret. Det lyder frækt, men det vil godt nok også være grænseoverskridende for mig, at stå der med flere mænd. 

Det kan være @AalborgLookkan guide dig til Aalborg engang, så må vi se om jeg tør tage springet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 24 minutter siden:

Ok - ikke smart af annonceligt, men det må være en af annoncerne fra sidste år der poppede op i sidste eller forrige uge så. 

Jeg er egentlig også interesseret. Det lyder frækt, men det vil godt nok også være grænseoverskridende for mig, at stå der med flere mænd. 

Det kan være @AalborgLookkan guide dig til Aalborg engang, så må vi se om jeg tør tage springet. 

Jeg  indrømmer  at  jeg  er  en  smule  doven,  så  jeg  genbruger  mine  amnoncetekster  og  finjustere  så  annoncen  er  opdateret.  Men  det  er  sur  røv  at  en  annonce  som  jeg  ikke  har  aktiveret  bliver  synlig  på  AnnonceLight. 

Leg/sex  skal  føles  godt  i maven  for  at  det  bliver  en  god  oplevelse,  så  er  du  utryg  ved  at  skulle  være  i selskab  med  flere  mænd mens  der  sexes  er  det  nok  ikke  det  rigtige  til  dig. 

Du  kunne evt  starte op  med  en  god  kammerat  hvor  I kan  dele  en  pige  eller  tage  i sexklub  og  mærke  stemningen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  er  desværre  ikke  kendt  i  Nordjylland, og  vil  ikke  på  egen  hånd  finde  et  egnet  sted 

Jeg er frisk på og hjælpe dig med stedet, hvis der er kan du skrive en pb til mig om dine forvetninger/krav til stedet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborgok skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er frisk på og hjælpe dig med stedet, hvis der er kan du skrive en pb til mig om dine forvetninger/krav til stedet :)

Tak  - det  er  pænt  af dig.  Men  jeg  har  forsøgt  at  søge  aftaler  i  Nordjylland  uden  held,  så  jeg  tænker  ikke  det  er  realistisk  at  samle flere  mænd til  et  set-up  for  mig  i  det  nordjyske 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Tak  - det  er  pænt  af dig.  Men  jeg  har  forsøgt  at  søge  aftaler  i  Nordjylland  uden  held,  så  jeg  tænker  ikke  det  er  realistisk  at  samle flere  mænd til  et  set-up  for  mig  i  det  nordjyske 

Helt okay.....

Men vi er der et par stykker der er friske ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er  der  i disse tider  stemning  og  lyst til at  få tilbudt  blowjob i naturen.  Evt  flere mænd på  samme  tid hvor  I kommer  i mit ansigt, jeg  forestiller  mig  3-5 mænd.  Eller  enkeltvis ?

Hvis  der  er  stemning  for  dette,  kunne  vi  mødes  fredag  mellem  Århus  og  Silkeborg.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 19 timer siden:

Er  der  i disse tider  stemning  og  lyst til at  få tilbudt  blowjob i naturen.  Evt  flere mænd på  samme  tid hvor  I kommer  i mit ansigt, jeg  forestiller  mig  3-5 mænd.  Eller  enkeltvis ?

Hvis  der  er  stemning  for  dette,  kunne  vi  mødes  fredag  mellem  Århus  og  Silkeborg.  

Se  bort  fra  dette  indlæg,  der er  ikke  interesse  for  mit  forslag til  en  fræk  fredag  formiddag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 27.4.2020 at 07:28:

Se  bort  fra  dette  indlæg,  der er  ikke  interesse  for  mit  forslag til  en  fræk  fredag  formiddag. 

Er du nogensinde i Kbh området, eller på Sjælland? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...