Hop til indhold
Guest Richard Kimble

Fhasai Thaimassage

Recommended Posts

Jeg har været der er par gange og kommer bestemt tilbage. Billederne er fint retvisende, og både lokaler og dejlige Jasmin er fin stand;)

Jasmin er umiddelbart en lidt stille type, men er smilende og venlig - og vinder meget ved nærmere bekendtskab. Jeg foretrækker afgjort hende fremfor de nogle gange lidt overgearede yngre thai-piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fidotheoneandonly

Jeg var der for nylig, og det var en noget blandet oplevelse, må jeg indrømme. Hun er virkelig sød og lækker og lokalerne er der kræset om, og man kan få det hele, men hun er godt nok svær at læse. Og så taler hun engelsk, hvilket kom bag på mig. De 40 minutters massage, som jeg fik, var momentvis godkendt, men der var nærmere tale om pirring frem for massage. Undervejs var der 3-4 af jer rødder, som ringede på, og hun skulle selvfølgelig lige ud at åbne, mens jeg lå der! Pisse irriterende! 

Hvad angår sexen, så lå jeg bare der og tænkte: "Gid jeg havde en kæreste!".

Fidotheoneandonly ;-)

Jeg har tidligere været herinde som Orgasmereformen og O.R.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fidotheoneandonly skrev, den 30.12.2019 at 19:30:

Hvad angår sexen, så lå jeg bare der og tænkte: "Gid jeg havde en kæreste!".

Så du fik sex eller drømte du bare? Hvis du fik, hvad måtte du så gi´for en omgang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fidotheoneandonly
Hopper skrev, for 49 minutter siden:

Så du fik sex eller drømte du bare? Hvis du fik, hvad måtte du så gi´for en omgang :)

800 kr for en 69'er, og det var penge lige ud ad vinduet. Hun spurgte mig, om det skulle være med eller uden kondom, og jeg sagde "med". Da vi så ligger der, og jeg slikker løs, og har svært ved at få rejsning, går det pludselig op for mig, at hun slikker mig uden....Så nu må jeg en tur til lægen. 

Jeg kommer ikke igen, så meget er sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Lægger du virkelig ikke mærke til om hun putter gummi på banditten? Jeg kunne forstå hvis det havde været på, og det pludselig røg af, men du må da have set om hun pakkede et ud? 
Det er selvfølgelig ikke ok at hun ikke gør hvad du beder om, men smitterisikoen er størst for hende, og minimal i begge fald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fidotheoneandonly
Thai-fan72 skrev, for 54 minutter siden:

Lægger du virkelig ikke mærke til om hun putter gummi på banditten? Jeg kunne forstå hvis det havde været på, og det pludselig røg af, men du må da have set om hun pakkede et ud? 
Det er selvfølgelig ikke ok at hun ikke gør hvad du beder om, men smitterisikoen er størst for hende, og minimal i begge fald. 

Hun pakkede kondomet ud, inden hun lagde sig oven på mig, men hvor det derefter blev af, må guderne vide. Det føltes som om, hun rullede det på, men det gjorde hun så åbenbart ikke. Jeg er færdig med thai-kvinder ovenpå den oplevelse. Det der virkelig bekymrer mig er hendes ligegyldige forhold til beskyttelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...