Hop til indhold
nybegynder11

Elmaz - den sad lige i bullseye

Recommended Posts

Jeg er ny i at skrive anmeldelser, men jeg syntes at Elmaz fortjener en. Er lige kommet hjem fra et lækkert besøg ved Elmaz, og måske stadig lidt høj B-)

Elmaz

Som hun selv beskriver sig selv, så er hun en hot girl. Jeg har sjældent besøgt en pige med så meget energi.

Hendes krop er smækker lækker. Brysterne er naturligvis silikone, men ikke unaturlige store. Hendes hofter er smalle og hun har en lækker indbydende røv.

Jeg havde bestilt 1 time med fuld service, og der blev gået til den. Og det var i alle 3 huller. Waw, hun kan faktisk lide det. Hun tager hurtigt styring, og kører et godt (standard?) program af. Man må helst ikke selv komme med forslag i starten. Men lækkert var det.

Stedet er i Karlslunde, super diskret efter normal arbejdstid.

Prisen er vel meget fair, og hun snyder ikke med tiden. Hun knoklede til sidst så meget at hun fik krampe i det ene lår. Det blev det grint noget af. Jeg lægger mig til at sove nu med et smøret grin..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nybegynder11 skrev, for 2 timer siden:

 

Undtaget var CIM desværre.

Men, som vel dog kunne tilkøbes??.........formoder jeg, efter som at hun har det på menuen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...