EmmaVonLinne 70 Skrevet 5. August, 2019 Det var så härligt sist så jag kör igen och jag hoppas att just du är sugen på att komma, i dubbel bemärkelse! Begränsat antal platser så skynda dig att anmäla dig. Det kommer bli hett! Datum: 14e august Tid: kl 17:00 - 18:00 Plats: Cassiopeia Pris: 1500 kr Tillägg för analt: 500 kr Anmälan: Cassiopeia Deposition: 500 kr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EmmaVonLinne 70 Skrevet 14. August, 2019 EmmaVonLinne skrev, den 5.8.2019 at 22:25: Det var så härligt sist så jag kör igen och jag hoppas att just du är sugen på att komma, i dubbel bemärkelse! Begränsat antal platser så skynda dig att anmäla dig. Det kommer bli hett! Datum: 14e august Tid: kl 17:00 - 18:00 Plats: Cassiopeia Pris: 1500 kr Tillägg för analt: 500 kr Anmälan: Cassiopeia Deposition: 500 kr Missa inte mitt härliga gangbang idag. Ser sååå mycket fram emot det! Kommer bli hett! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 14. August, 2019 Det er desværre ikke lykkedes mig at flytte rundt på mine andre aftaler i dag. Ellers ville jeg så gerne havet været med. Jeg håber det bliver en god oplevelse for jer alle, ikke mindst for Emma, og at det bliver gentaget en anden gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg